loading...
پیشکاران
139102 بازدید : 176 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سرویس مجلس «تابناک» ـ رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند بدون قوه مقننه، به دنبال اجرای عدالت برود، دچار سوءتفاهم شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، صبح امروز (دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه)، علی لاریجانی در دومین همایش ملی «الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت» اظهار کرد: سازوکار حکومت از نظر کلان، باید شئونی داشته باشد؛ در واقع خود قوه مقننه نیز باید بر مبنای تئوریک و قانونگذاری حرکت کند.

وی با تأکید بر این که قوه مقننه باید کاملا مستقل باشد، یادآور شد: تنها مسأله دستگاه قانونگذاری، باید این باشد که حقوق مردم را در موضوع عدالت چهارچوب‌بندی کند و جلوی برخی از آسیب‌ها را نیز بگیرد.

لاریجانی ادامه داد: وظیفه قوه مقننه این است که در راستای عدالت قانون ایجاد کرده و در مقابل قوه مجریه نیز این قانون را در جامعه پیاده کند و از سوی دیگر، قوه قضائیه نیز باید نظارت کامل بر اجرای درست آن داشته باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی هرگونه دخالت قوا در کار یکدیگر را مخل عدالت دانست و تصریح کرد: اگر کسی گمان می‌کند، می‌تواند قوه مقننه را جا بگذارد و عدالت را اجرا بکند، دچار سوءتفاهم شده؛ البته برعکس این موضوع هم صادق است.

وی با تأکید بر اینکه سه قوه باید به طور مستقل در جای خود عمل کنند، در عین حال خاطرنشان ساخت: اما ممکن است هر کدام به طور کامل به وظایف خود عمل نکنند. اینجاست که ولی امر با چشم بینا و تیزهوشی به این موارد نظارت دارد.

لاریجانی در ادامه عدالت را موضوعی کانونی و حساس توصیف کرد و گفت: نباید خیلی عجولانه با این موضوع برخورد کرد و نباید هم در برابر آن بی‌خیال بود.

وی یادآور شد: نقش کانونی عدالت در حیات بشری، به ویژه برای انقلاب اسلامی که عدالت پایه آن است، موضوعی حیاتی است.

رئیس قوه مقننه، عدالت را از موضوع‌هایی دانست که هم عامه مردم و هم فرهیختگان با آن نسبتی دارند.

وی توضیح داد: عامه مردم معمولا رابطه مثبتی با عدالت برقرار می‌کنند، چون آن را ضد تعدی و تجاوز می‌دانند. در واقع همه ملت‌ها در تاریخ با هر تصوری نگاه مثبتی به عدالت دارند.

وی ادامه داد: در بین متفکران هم عدالت موضوع کانونی و مهمی است. مثلا سقراط عدالت را فضیلت برتر می‌دانست و افلاطون در کتاب جمهوری، عدالت را مسأله اساسی برای تکوین جامعه بشر اعلام کرده بود.

لاریجانی با بیان این که متفکران قرائت‌هایی از عدالت دارند که یکسان نیز نیستند، گفت: البته ما یک دوره غروب این فکر را نیز در تمدن غرب داریم.

وی ادامه داد: هنگامی که پوزیتیویست‌ها و لیبرال‌ها پدید آمدند، دوره افول عدالت را شاهد هستیم. البته متفکران لیبرال در امروز نیز عدالت را مسأله‌ای مزاحم برای توسعه می‌دانند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین به نقش و اهمیت عدالت در سنت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در سنت اسلامی نیز عدالت یک موضوع برجسته است. فقها نیز شأن والایی برای عدالت قایل هستند و در نزد فیلسوفان اسلامی نیز همین گونه است.

 
لاریجانی تکوین جامعه یا مدینه فاضله را وابسته به عدالت دانست و تصریح کرد: این که امام (ره) مسأله عدالت را موضوع اساسی نامیدند، به گونه‌ای که پیشرفت و آبادانی و معنویت کشور در پناه عدالت رخ می‌دهد، نشان می‌دهد که فیلسوفی مانند امام که حاکم جامعه اسلامی است، دغدغه‌اش عدالت است. رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر عدالت اجتماعی تأکید کرده‌اند.


عدالت باید مطالبه مردم باشد

علی لاریجانی در ادامه سخنان خود در دومین همایش ملی الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت، گفت: از نجاشی درباره عدالت نقل شده که یک حکومت ممکن است با کفر باقی بماند اما با ظلم استقامت ندارد.

لاریجانی مسأله عدالت را موضوع رکنی در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: مسأله‌ای که وجود دارد، این که عدالت آیا یک موضوع برون دینی است یا درون دینی؟!

وی با بیان اینکه عدالت می‌تواند موضوع برون دینی باشد، اما از آن جهت که اسلام تأکید بر عدالت دارد، می‌توان از تقرب درون دینی هم به عدالت رسید به این دلیل که برگرفته از فطرت انسان است؛ بنابراین، ما می‌توانیم به تئوری عدالت برسیم و هر دو تقرب قابل و معقول است.

رییس قوه مقننه در ادامه یادآور شد: در آغاز ظهور انقلاب اسلامی، در باب عدالت تأکیدهای بسیاری شد و کلام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب آکنده از سخنانی در تأکید بر عدالت است.

لاریجانی اظهار داشت: نحوه اداره کشور ما در برخی جهات، مفهوم عدالت را به خود دیده و به آن نزدیک شده است؛ مانند مبارزه با ظلم در سطح جهان که کشور را به عدالت نزدیک‌تر کرد و این نشان می‌دهد این حرکت ایران، حرکتی اصیل و درست است و شواهدش در موضوع‌هایی مانند مسائل هسته‌ای و منطقه‌ای مشخص است که گاه برای ایران هزینه‌بر نیز بوده است؛ اما نشان داد که رویکرد ما همواره همراه با عدالت بوده است.

رئیس قوه مقننه در عین حال خاطرنشان ساخت: در برخی جهات نیز ما دارای نقص بودیم، به گونه ای که تفکر سوسیالیستی در برهه‌ای از زمان در کشور حاکم بود و تصور می‌شد که رقابت در کشور باعث اجحاف است. به همین دلیل به نوعی به سوسیالیسم گرایش پیدا کردند، در صورتی که اگر سوسیالیسم را کامل می‌شناختند، متوجه می‌شدند که هیچ گاه از سوسیالیسم به عدالت نخواهند رسید، چرا که نوعی استعدادکشی در آن هست.

وی ادامه داد: زمانی هم در کشور ما به رقابت در کشور توجه وی‍ژه‌ای کردند اما از برخی آسیب‌ها و صدمات آگاهی نداشتند و زمینه‌های رقابت سالم را فراهم نکردند؛ بنابراین، نمی‌توان اظهار کرد که در این دوره نیز عدالت برقرار بوده است.

رئیس مجلس تأکید کرد: حتی گاه برای این که فقر در جامعه کاسته شود، با توزیع منابع فکر می‌کردند که به عدالت نزدیک می‌شوند؛ البته این موضوع قابل مطالعه است و باید دید که با این سازوکارها به عدالت نزدیک می‌شویم یا نه؟

 

درباره عدالت، خلأ تئوریک داریم

لاریجانی با تأکید بر این که ما در عدالت دچار خلأ تئوریک هستیم، تصریح کرد: بحث عدالت اگر افضل فضایل است، جا دارد که تئوری آن کامل ایجاد شود. در واقع پیشرفت از درون عدالت پدید می‌آید، اما بسیاری از فیلسوفان این موضوع را قبول ندارند.

وی با طرح این پرسش که آیا عدالت هدف است یا ابزار گفت: برخی فیلسوفان در غرب عدالت را هدف می‌دانستند؛ اما آیا در تفکر اسلامی نیز هدف است؟ و اگر آن را وسیله می دانیم برای چه کار و کجا آن را می‌خواهیم. در این زمینه از بیانات امام (ره) برمی‌آید که عدالت نمی‌تواند هدف غایی باشد، بلکه می‌تواند مقصد متوسط باشد.

رییس مجلس با بیان این که ما همه با توجه به این که عدالت مطابق با فطریات بشر است گرایش به اثبات آن داریم، افزود: ثبات در عدالت سخن متینی است، اما نمی‌توانیم ذهنمان را از شرایط فارغ کنیم. شرایط و اقتضائات عوض شده است. در واقع برخی امور می‌توانند در کارکردهای عدالت تأثیرگذار باشند.

رئیس مجلس با بیان اینکه ما نباید قدر و منزلت بحث تئوریک را تنازل دهیم، یادآور شد: ما در این زمینه دچار کمبود هستیم و باید با آن عالمانه برخورد کنیم و ارتباط عدالت را باید با سایر شمول بسنجیم. در واقع، نمی‌توانیم به سادگی از تفکرات فیلسوفان دیگر گرته‌برداری کنیم.

لاریجانی تحقق عدالت را در گرو نقشه راه دانست و گفت: عدالت باید قسم‌بندی شود و نمی‌شود، منتظر یک کار درازمدت شد. در واقع، باید برنامه‌ای کوتاه‌مدت داشته باشیم، وگرنه ممکن است اشتباه برویم.

وی تصریح کرد: ممکن است فردی شعار عدالت بدهد، اما نباید تنها به شعار بسنده کرد.

رئیس قوه مقننه بحث عدالت را مربوط به فلسفه حقوق و سیاست دانست و گفت: سلایق متنوع است، این که ما حقوق گوناگونی را برای انسان‌ها قایل شویم مهم است. از سوی دیگر، باید بدانیم تعریفمان از عدالت چیست؟ اگر عدالت را یک رشد متوازن برای انسانها بدانیم که او را به سمت انسان کامل شدن می‌برد، آن وقت نمی‌توانیم بگوییم که آزادی در مقابل عدالت یک حق برجسته است.

وی با بیان این که ما در بحث فلسفه حق به مبانی متافیزیکی نیاز داریم، اظهار داشت: برخی از فیلسوفان اسلامی بر این باورند که انسان‌ها به طور فطری دارای استعدادهایی هستند اما بالقوه.

لاریجانی با بیان اینکه انسان استعداد پرستش، رشد سیاسی، رشد ذوقی و حتی رشد و عقل اقتصادی دارد، یادآور شد: اگر در انسان‌ها این استعدادها به طور فطری وجود دارد، کامل شدن آنها به این است که همه اینها به طور متوازن رشد کند و از حالت بالقوه به بالفعل دربیاید.

رئیس قوه مقننه با تأکید بر این که حکومت عادلانه زمانی معنا پیدا می‌کند که استعدادها به طور متوازن رشد پیدا کنند، تصریح کرد: اگر جامعه‌ای تمرکزش این باشد که فقط به رشد اقتصادی بپردازد، این جامعه جامعه عادلانه‌ای نیست و باید به معنویت نیز رسیدگی کند. اگر در جامعه‌ای امر به معروف و نهی از منکر نبود و نتوانست خودش را بارور کند این جامعه نیز ناعادلانه است.

وی به اهمیت عدالت در سیاست اشاره کرد و یادآور شد: در سیاست نیز همین طور است، اگر مردم می خواهند استعداد سیاسی‌شان بالفعل شود، باید در امور کشور مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر ما از مردم‌سالاری دینی سخن می‌گوییم، به این دلیل است که از تئوری عدالت برمی‌خیزد؛ به عبارت دیگر، دمکراسی دینی با تئوری عدالت سازگار است.

به گفته لاریجانی، در حوزه فرهنگ نیز ما نمی‌توانیم یک فرهنگ غالبی را در جامعه وارد کنیم. زمانی عدالت در فرهنگ برقرار است که همه افراد در این حوزه فعالیت کنند.

لاریجانی ادامه داد: اگر کسی گمان می‌کند عدالت را در جامعه فراهم کرده است، اما سازوکار متانت اخلاقی را رعایت نکرده، در مفهوم عدالت دچار سوءتفاهم شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که اگر رقابت را لازمه کار عدالت می‌دانیم باید سازوکار قانونی‌اش را نیز فراهم کنیم، افزود: رقابت در حوزه اقتصاد نیز باید سالم باشد. البته هنوز درست محقق نشده است و خیلی از شرایط باید تغییر کند و این تغییر شرایط باید مبنای کار ما باشد.

لاریجانی همچنین جایگاه ولی امر را یک جایگاه تکمیلی و نظاره‌گر برای تحقق عدالت برشمرد و گفت: اگر عدالت محقق شود، جایگاه سه قوه و ولی‌امر باید وجهه داشته باشد و نباید به هم تعدی کنند. در واقع سه قوه باید هر کدام در جایگاه خودشان مستقل عمل کنند.

رئیس قوه مقننه فضای افکار عمومی را نیز در بحث عدالت تأثیرگذار دانست و یادآور شد: نظام‌های تربیتی ما باید به گونه‌ای باشد که عدالت مطالبه مردم باشد. در واقع تشتت آرا نسبت به عدالت در همه مسئولان و هم مردم زیاد است و منقح نیست؛ بنابراین، باید سهم مشترکی از عدالت ایجاد شود.

به گفته لاریجانی، برخی مسائل در جامعه امروز ما، شاید جدید باشد، اگر ثروت جامعه مثلا در دست هزار نفر افتاد آن وقت نمی‌توانیم، بگوییم که رقابت در جامعه هست. این گونه مسائل موضوع‌های جدیدی است و باید برای آنها فکر کرد.

وی تصریح کرد: در بخش‌هایی از کشور، امکانات کاملا متفاوتی برای افراد وجود دارد و این به دلیل عدم آمایش سرزمین است.


تازه ترین اخبار مجلس شورای اسلامی را در صفحه سرویس مجلس «تابناک» بخوانید.



منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 153 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سخنگوي هيئت رئيسه مجلس با اشاره به برنامه پنجم توسعه درباره ادغام وزارتخانه‌ها گفت: وزارتخانه‌هاي جديد داراي وزير جديد خواهند بود و وزير جديد در فرآيند انتخاب گزينه توسط رئيس جمهور و دادن رأي اعتماد مجلس شكل مي‌گيرد لذا وزير جديد بايد از مجلس رأي اعتماد بگيرد.

محسن كوهكن نماينده مردم لنجان و سخنگوي هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس در خصوص وضعيت وزارت راه و ترابري از منظر قانون اساسي گفت كه طبق اصل 135 اين قانون وقتي وزيري توسط رئيس جمهور عزل و يا از سوي مجلس استيضاح مي‌شود، رئيس جمهور به مدت سه ماه مي‌تواند با تعيين سرپرست آن وزارتخانه را اداره كند.

* اقدامات سرپرست وزارتخانه راه بعد از مهلت مقرر تصرف غيرقانوني در اموال عمومي است

وي افزود: دوازدهم بهمن ماه وزير راه به نوعي از مسئوليت خود عزل شد و مهلت اداره اين وزارتخانه با سرپرست نيز در تاريخ 12 ارديبهشت ماه به پايان رسيد لذا سرپرست اين وزارتخانه از اولين روز بعد از اين سه ماه در وزارتخانه مذكور هيچ حق امضا و مسئوليتي ندارد و هر اقدامي كه انجام دهد تصرف غير قانوني در اموال دولتي و عمومي است.

سخنگوي هيئت رئيسه مجلس در خصوص تشكيل وزارتخانه ورزش نيز گفت: بنده جزء كساني بودم كه در مجلس به موضوع تكشيل اين وزارتخانه راي ندادم چرا كه معتقد بودم وقتي در قانون برنامه پنجم كاهش تعداد وزارتخانه‌ها به دولت تكليف شده است اينكه يك وزارتخانه جديد تشكيل دهيم زيبنده نيست.

نماينده لنجان خاطر نشان كرد: زماني كه امري در مجلس تصويب و مورد تأييد شوراي نگهبان قرار مي‌گيرد و به قانون تبديل مي‌شود اين قانون بايد اجرايي شود و اگر چنانچه دولت ابهامي در اين زمينه دارد مي‌تواند به صورت طبيعي قبل از آنكه مهلت آن تمام شود اقداماتي مانند طرح استفساريه را مطرح كند.

وي افزود: از زماني كه تكليف شده كه سازمان تربيت بدني و سازمان ملي جوانان منحل شود اين موضوع بايد صورت مي‌گرفت چرا كه در اينجا ديگر بحث ادغام مطرح نيست بلكه بحث انحلال است لذا اين وزارتخانه بايد طبق قانون و در زمان مورد نظر تشكيل مي‌شد و فرد مورد نظر براي اداره اين وزارتخانه به عنوان وزير به مجلس معرفي مي‌شد.

كوهكن در خصوص ادغام برخي وزارتخانه‌ها تصريح كرد: مطابق ماده 53 قانون برنامه پنجم توسعه به دولت تكليف شده كه ظرف دو سال اول اجراي اين قانون تعداد وزارتخانه ها را از 21 وزارتخانه به 17 وزارتخانه كاهش دهد و در ذيل اين ماده آمده است كه شرح وظايف و اختيارات وزارتخانه‌هاي جديد توسط مجلس به تصويب مي‌رسد.

سخنگوي هيئت رئيسه مجلس يادآور شد: ممكن است برداشت دولت اين باشد كه وقتي مجلس اذن و اجازه ادغام وزارتخانه‌ها را مي‌دهد دولت مي‌تواند اين ادغام را انجام داده و مصاديق را خودش تشخيص دهد و يكي از وزرا را حذف و ديگري را نگه دارد.

* شرح وظايف وزير جديد بايد در مجلس تصويب شود

اين نماينده مجلس هشتم ادامه داد: دولت در اينجا دو تكليف دارد؛ يكي اصل ادغام و كاهش وزارتخانه‌ها و ديگري اين است كه كدام يك از وزارتخانه‌ها بايد در هم ادغام شوند.

نماينده لنجان همچنين با بيان اينكه در نهايت دولت بايد اين موضوع را به مجلس بفرستد و نهايتا مجلس از ادغام و تجميع و كم و زياد كردن اختيارات دو وزارتخانه وظايف وزارتخانه جديد را مصوب كند، گفت: البته ممكن است دولت اين برداشت را از ماده 53 قانون برنامه داشته باشد كه نيازي به معرفي وزير جديد نيست.

وي افزود: در اين صورت دولت بايد از مجلس اين سؤال را مطرح كند كه شما كه قانون راتصويب كرده‌ايد در اين باره چه نظري داريد؟

* مجلس تنها مقام انحصاري در تفسير مصوبات قوه مقننه است

كوهكن ادامه داد: همانطور كه مجلس حق ندارد قانون اساسي را تفسير كند و اگر تفسيري لازم شد نظر شوراي نگهبان، مجرا و قانوني است در تفسير قانون مصوبه مجلس هم تنها مقام انحصاري كه حق تفسير دارد و تفسير او مجرا خواهد بود مجلس شوراي اسلامي است لذا دولت در اين صورت مي‌تواند نظر مجلس را جويا شود.

* دولت وزارتخانه‌ها را براي ادغام در يكديگر به درستي انتخاب كرده است

عضو هيئت رئيسه مجلس در خصوص اصل ادغام وزارتخانه‌ها گفت: حساسيت خاصي در اين زمينه وجود دارد مثلا اينكه وقتي بحث ادغام وزارتخانه‌ها مطرح است، وزارتخانه‌هاي مدنظر را چگونه تعيين كنيم به طور مثال وقتي مي‌گوييم وزارت صنايع و بازرگاني در هم ادغام شوند يك نگراني براي صاحبان صنايع مبني بر اينكه صنعت و معدن در بازرگاني حذف مي‌شود به وجود خواهد آمد لذا اين مسائل بايد حل شود.

كوهكن در ادامه گفت‌وگوي خود به خبرنگار فارس گفت: نگاه ديگر اين است كه آيا انتخاب وزارتخانه‌ها براي ادغام، انتخابي درست و صحيح است يا خير كه بايد گفت اين قبيل انتخابات از پشتوانه كار كارشناسي چندين ساله برخوردار و بحث تجميع بحثي طولاني است و در گذشته تجربه آن را داشته‌ايم.

كوهكن انتخاب وزارتخانه‌ها از سوي دولت براي ادغام در يكديگر را انتخابي درست و صحيح دانست و گفت: بنده به آنها اعتقاد دارم چرا كه اين انتخابات داراي سنخيت است.

* وزير جديد بايد از مجلس رأي اعتماد بگيرد

وي افزود: وزير جديد بايد از مجلس رأي اعتماد بگيرد چرا كه در تعريف ماده 53 عبارت "وزارتخانه‌هاي جديد " آمده لذا وزارتخانه‌هاي جديد داراي وزير جديد خواهند بود و وزير جديد در فرآيند انتخاب گزينه توسط رئيس جمهور و دادن رأي اعتماد مجلس شكل مي‌گيرد.

منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 158 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نقشه جامع علمي كشور توسط رئيس جمهور ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، محمدرضا مخبر دزفولي دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي از ابلاغ نقشه جامع علمي كشور توسط رئيس جمهور و رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي خبر داد.

دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي افزود: به زودي اولين جلسه ستاد راهبردي نقشه جامع علمي كشور با حضور وزراي علوم، بهداشت، معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و ساير اعضا برگزار مي‌شود تا تصميمات لازم براي اجرايي شدن بخش‌هايي از نقشه جامع علمي كشور در سال 90 اتخاذ شود.

منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 163 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
رييس كلانتري 148 انقلاب پرونده مردي كه خواهر و خواهرزاده‌اش را به دليل ارث پدري به قتل رسانده سپس خود را تسليم پليس كرده بود را تشريح كرد.

سرهنگ شمس در گفت‌وگو با ايسنا، درباره جزييات اين حادثه اظهار كرد: روز گذشته وقوع دو قتل در يك واحد مسكوني واقع در خيابان آزادي به كلانتري 148 انقلاب گزارش شد و ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وي اضافه كرد: زماني كه ماموران در محل حادثه حضور يافتند با اجساد يك زن حدود40 ساله و يك پسربچه چهارساله كه بر اثر خفگي به قتل رسيده بودند و جسد زن نيز به نرده‌هاي آهني اپن آشپزخانه بسته شده بود روبرو شدند.

شمس با اعلام اينكه رسيدگي به اين موضوع در دستوركار پليس قرار گرفت گفت: در آغاز تحقيقات مرد 50 ساله به نام «سيد علي محمد ـ ح» با حضور در كلانتري تجريش ادعا كرد كه خواهر و خواهرزاده خود را به قتل رسانده است.

رييس كلانتري 148 انقلاب افزود: با بررسي و صحت اين موضوع مشخص شد كه اين فرد، متهم به قتل اجسادي است كه در خيابان آزادي كشف شده است.

شمس خاطرنشان كرد: اين متهم در بازجويي‌هاي با اشاره به اختلاف با خواهرش بر سر ارث پدري گفت كه فكر مي‌كردم خواهرم مي‌خواهد داداي‌هاي والدين در قيد حياتمان را بالا بكشد.

رييس كلانتري 148 انقلاب افزود: پيش از اين متهم بارها خواهرش به نام «طاهره ـ ح» را تهديد كرده بود كه او را به قتل رسانده و پس از آن خود را به پليس معرفي خواهد كرد تا اين كه در روز حادثه حدود ساعت 13:55 دقيقه براي اجرا كردن نقشه شوم خود به خانه خواهرش در خيابان آزادي رفته و او را با آرنجش خفه كرده بود.

شمس گفت: در زمان حادثه خواهرزاده متهم به نام «دانيال» چهارساله خواب بوده كه وي، او را نيز با متكا خفه كرده بود و پس براي آن كه از مرگ خواهرش اطمينان پيدا كند وي را از گردن به نرده‌هاي آهني اپن آشپزخانه بسته بود.

وي با بيان اينكه متهم پس از ارتكاب دو قتل حدود ساعت 14:25 محل جرم را ترك كرده بود به ايسنا گفت: چند ساعت بعد زماني كه دختر هشت‌ساله مقتوله از مدرسه بازگشت كسي در خانه را به روي او باز نكرد در نتيجه وي به خانه همسايه رفت اما با گذشت چندين ساعت خبري از مادرش نشد و همسايه‌ها به ناچار موضوع را به همسر مقتوله كه براي انجام كار به خارج از شهر رفته بود اطلاع دادند و همسر مقتوله نيز از مادر همسرش خواست كه با كليدي كه در اختيار دارد وارد خانه آنان شود.

رييس كلانتري 148 انقلاب اضافه كرد: زماني كه مادر مقتوله وارد منزل دخترش شد با اجساد فرزند و نوه‌اش روبرو شد و موضوع را به كلانتري اطلاع داد اين در حالي بود كه متهم به قتل هم دو ساعت پس از ارتكاب جنايت ابتدا به زندان اوين مراجعه و پس از آن خود را به كلانتري تجريش معرفي كرده بود.

شمس اضافه كرد: اين متهم در اعترافاتش عنوان كرد كه از كشتن خواهرش پشيمان نيست اما از اين كه «دانيال» را كشته است احساس پشيماني مي كند.

به گفته وي در حال حاضر اين پرونده از سوي دادسراي امور جنايي در حال پيگيري است.


منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 169 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
به گزارش سايت فدراسيون فوتبال، محرومان هفته ششم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا 2011 كه در تاريخ 20 و 21 ارديبهشت برگزار مي شود اعلام شد.

محمد قاضي، محمد علي احمدي و محمدرضا خلعتبري از تيم ذوب آهن مقابل الشباب عربستان حضور نخواهند داشت.
همچنين جاناتان ديويد مك كين از تيم النصر عربستان مقابل استقلال، جمعه عبدالله مبارك و ابراهيم احمد از تيم الجزيره امارات مقابل سپاهان غايب خواهند بود.

منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 154 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
عليرضا منصوريان در ديداري كه هفته گذشته با بهرام افشارزاده دبير كميته ملي المپيك داشت نام 55 بازيكن را براي ارسال به كميته مسابقات مقدماتي المپيك تحويل داد.

به گزارش خبرگزاري فارس، او از كميته ملي المپيك خواسته كارهاي خروجي اين 55 نفر را انجام دهند تا به هنگام برگزاري اردوها در خارج از كشور تيم با مشكل اعزام روبرو نشود.

سرمربي تيم اميد قصد دارد براي اولين اردوي تيم اميد كه هنوز زمان آن مشخص نشده 30 نفر از 55 بازيكني كه نامشان را به كميته ملي المپيك داده به اردو فرا بخواند.

امروز منصوريان در جلسه اي كه با كارلوس كي‌روش دارد كادرفني خود را تكميل مي كند و سپس نام نفرات كادر فني و كادر سرپرستي را تحويل فدراسيون مي دهد.
تيم اميد قرار است دو بازي تداركاتي با كويت و تيم ملي ايران برگزار كند.

منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 157 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانيل آلوس در دقيقه دوم بازي شب گذشته برابر اسپانيول در كورس خود با كايخون عقب افتاد و پس از برخورد دست بازيكن حريف به سينه خود به زمين افتاد.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، او كه به شدت به دور خود مي‌پيچيد تعجب بازيكن حريف را برانگيخت اما ديگر دير شده بود و داور با تذكر بسيار جدي كايخون به به بازي آرام و دور از خشونت دعوت و يك ضربه خطا براي بارسلونا اعلام كرد.

آلوس كه خيال بلند شدن نداشت در چند ثانيه اول صورت خود را دو دستي گرفته بود و مي‌ناليد و سپس به سراغ گلوي خود رفت و به داور بازي از درد شديد در گردن خود گفت.

منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 173 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سرویس بین الملل ـ  در پي انتشار توصيه هاي ديكتاتور معدوم عراق به ملك عبدالله، پادشاه سعودي درباره بي وفايي آمريكا به دوستان خود، برخي پایگاه هاي خبري، شمار ديدارهاي مقامات عرب با روساي جمهوري و مقامات ارشد آمريكا را منتشر كردند.

به گزارش «تابناک»، در اين جدول، مقامات سعودی بيشترين ديدار و پس از آن، حسنی مبارك رتبه دوم و پادشاه اردن ـ عبدالله و پدرش ـ نيز مقام سوم را از آن خود كرده اند.

نكته جالب اين خبر، اشاره نکردن به ديدارهاي مقامات صهيونيست باهمتايان آمريكايي است.

آمار منتشره مربوط به ده سال گذشته است که در زیر می آید:

ـــ ملك عبدالله سعودی با دو رئيس جمهور آمریکا ـ بوش پسر و اوباما ـ روی هم رفته، یازده بار ديدار كرده، هشت بار وزير امور خارجه آمريكا (کاندولیزا رايس و هيلاري کلینتون) را به حضور پذيرفته و چهار بار نیز وزير دفاع آمريكا را ملاقات کرده است!

ـــ حسنی مبارك، ده بار با رئيس جمهور آمريكا ديدار كرده و هر بار با وزير امور خارجه و هشت بار با وزير دفاع آمريكا ملاقات داشته است.

همچنین وی دو بار ميزبان رئيس جمهور آمريكا (بوش و اوباما) بوده و هفده بار وزير امور خارجه آمريكا (رايس و هيلاري) را در قاهره ملاقات كرده است.

ـــ عبدالله، پادشاه اردن نیز بيشترين دیدار را با وزراي امور خارجه آمريكا داشته، به گونه اي كه 25 ديدار با هيلاري و رايس داشته و با رئيس جمهور آمريكا نيز سه بار ملاقات كرده و بيشترين ديدارها را در امان با وابسته هاي نظامي آمريكا داشته است.

گفتنی است، در دوره رياست جمهوري بوش پسر، رايس وزير امور خارجه آمريكا، 38 بار به سرزمین های اشغالی سفر كرد و نخست وزيران رژيم صهيونيستي در دوره هشت ساله بوش 53 سفر به آمريكا داشته و با رئيس جمهور، وزير امور خارجه و وزير دفاع این کشور ديدار كرده اند.

منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 229 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ژن شادي كه تاثير زيادي بر چگونگي رضايت مردم از زندگي خود دارد، كشف شد.

به گزارش ایسنا؛ اين ژن دوقسمتي كه يكي از آنان از پدر و ديگري از مادر به ارث مي‌رسد، 5-HTT نام دارد و مسوول چگونگي مديريت پخش سروتونين است كه از غده صنوبري مغز ترشح مي‌شود و به كنترل خلق و خو كمك مي‌كند.

كساني كه سروتين كمتري دارند - كه خود به داروي شادي مشهور است -، بيشتر در معرض ابتلا به افسردگي قرار دارند.

حال اقتصاد دانان علوم رفتاري در مدرسه اقتصاد و سياست لندن مداركي را مبتني بر تاثير كاركردي ژن 5-HTT در هدايت افراد به سمت زندگي شادتر دارند.

جان ايمانوئل دنوه و همكارانش از 2500 نفر از مردم آمريكا پرسيده‌اند كه چه‌قدر از زندگاني خود راضي‌اند و سپس حضور اين ژن را در آنان بررسي كرده‌اند.

بر اساس نتايج حاصل، 69 درصد افراد داراي اين ‍ژن از زندگي خود راضي‌اند (34 درصد بسيار راضي و 35 درصد راضي)، در حالي كه افراد فاقد اين ژن تنها 38 درصد از زندگي خود راضي‌اند (19 درصد خيلي راضي،19 درصد راضي).

نتايج اين تحقيق ارتباط قوي ميان شادي و تغيير كاربردي اين ژن را نشان مي‌دهد. البته خوشبختي ما با اين ژن و ديگر ژن‌ها تعيين نمي‌شود، بلكه به طور خاص تجربه ما از زندگي بيشترين تاثير را در شادي شخصي ما دارد اما اين يافته‌ها چگونگي برخورداري افراد از شادي را نشان مي‌دهد و اين كه چرا بعضي افراد به طور طبيعي شادتر از ديگرانند.

 

منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 176 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
در حالي كه 8 روز است جسد يك كوهنورد كرماني در شهر كاتماندو نپال برجا مانده، مسئولان فدراسيون و هيأت كوهنوردي استان هنوز تصميمي براي باز گرداندن اين جسد نگرفته‌اند.

به گزارش ايسنا، عيسي ميرشكاري كوهنورد 25 ساله كرماني كه سابقه‌ي صعود‌هاي بالاي 7 هزار متر را در كارنامه داشته، چندي پيش تصميم مي‌گيرد قله "مانسالو" را كه بيش از 8 هزار متر ارتفاع دارد، فتح كند.

او تصميمش را با هيأت كوهنوردي استان كرمان در ميان مي‌گذارد تا ضمن كسب اجازه از آن‌ها، بتواند هزينه سفر را تأمين كند كه در ابتدا مورد قبول مسئولان هيأت قرار نمي‌گيرد، ولي پس از اصرار ميرشكاري، طبق شنيده‌ها، ايرانمنش دبير هيأت استان كرمان موافقت مي‌كند نصف هزينه‌ها - در صورت موفقيت ميرشكاري در فتح قله - از طرف هيأت تامين شود.

كوهنورد كرماني پس از حضور در شهر كاتماندو صعودش را از بيس كمپ (كمپ اصلي) به همراه يك تيم كوهنوردي از زنجان آغاز مي‌كند و تا كمپ 3 كه در ارتفاع حدود 7 هزار متري قرار دارد پيش مي‌رود، ولي مشكلات جسماني باعث مي‌شود تا او نتواند كار را ادامه دهد و بنا به توصيه ساير اعضاي تيم در كمپ مي‌ماند و البته آنها به راه خود براي صعود ادامه مي‌دهند.

ميرشكاري چند ساعتي در كمپ ‌مي‌ماند، ولي گويا وجود انگيزه‌هاي مختلف به ويژه مالي باعث شد تا او با وجود شرايط جسماني نامساعد، كارش را ادامه دهد.

هم تيمي‌هايش نيز كه پس از فتح قله در حال بازگشت بودند او را مي‌بينند، ولي تصميم ميرشكاري آنقدر جدي بود كه آن‌ها نتوانند منصرفش كنند. سرانجام عيسي ميرشكاري در حالي كه تنها 500 متر تا بلندترين نقطه كوه فاصله داشت به علت ادم (Edem) مغزي كه همان نرسيدن اكسيژن كافي به مغز است، جان خود را از دست مي‌دهد.

اما اين پايان ماجرا نبود، زيرا خانواده اين كوهنورد علاوه بر غم از دست دادن عزيزشان بايد ناراحتي ديگري را هم تحمل كنند و آن هم ناتواني‌شان براي بازگرداندن جسد عيسي به ايران بود.

پس از اين اتفاق، ايراني‌هاي حاضر در محل با صرف 4 ـ 5 هزار دلار پيكر ميرشكاري را به بيس كمپ منتقل مي‌كنند، ولي در ادامه از بيس كمپ تا كاتماندو و از كاتماندو به ايران بايد هزينه‌اي حدود 15 هزار دلار خرج مي‌شد تا خانواده اين كوهنورد بتواند جسد او را در ايران و روستاي زادگاهش دفن كند كه عدم توانايي آن‌ها در تأمين اين هزينه سبب شد تا پس از گذشت 8 روز جسد ميرشكاري همچنان در بيس كمپ بماند.

مسئوليت بازگشت جسد با كيست؟

حال اين سؤال پيش مي‌آيد كه مسئوليت بازگرداندن پيكر اين كوهنورد با كيست؟ هزينه‌هاي اين كار را فدراسيون كوهنوردي بايد تأمين كند يا هيأت استان؟ پيگيري‌هاي خبرنگار ايسنا براي يافتن پاسخ اين سوال به نتيجه روشني نرسيد.

صابري، دبير فدراسيون كوهنوردي با تأييد خبر فوت اين كوهنورد و وقفه‌ي 8 روزه در انتقال جسدش به ايران اظهار كرد: از نظر قانوني فدراسيون تنها براي ورزشكاراني پاسخگو است كه براي صعود خود از شوراي برون مرزي سازمان تربيت‌بدني مجوز گرفته باشند، ولي با اين حال اين وظيفه انساني همه ما و از جمله فدراسيون است كه براي رفع اين مشكل تلاش كند.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه هيأت كوهنوردي كرمان يا فدراسيون، كدام يك مي‌توانند و بايد اين مسئله را حل كنند، گفت: البته فدراسيون با توجه به رسميت بيشتري كه دارد صلاحيت بيشتري براي حل اين مشكل خواهد داشت. براي اين كار بايد هماهنگي‌هايي نيز با وزارت خارجه انجام شود.

با اين وجود صابري تأييد كرد كه تاكنون تصميم قطعي در فدراسيون براي حل اين مشكل گرفته نشده است و هيچ زمان دقيقي براي بازگرداندن جسد تعيين نشده است. البته او گفت كه شركت ايراني كه مسئول انجام كارهاي صعود بوده است، هم‌اكنون در حال انجام فعاليت‌هاي مقدماتي براي بازگرداندن جسد است.

 

منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 117 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


ایرانتو:  ریتا کرتین، شهروند اهل بریتیش کلمبیا، که بمدت 7 هفته، در یک منطقه برفی در شمال شرقی نوادا در آمریکا، گرفتار شده بود، سرانجام نجات یافت.
وی به همراه شوهرش، آلبرت، از سمت شهر پنتیکتون، به سمت لاس وگاس در حرکت بودند که از مسیر خود منحرف شده و خودروی ون آنها در میان برف ها گرفتار شد.

به گزارش نشریه گلوب اند میل، آنها به مدت دو روز در آن نقطه منتظر ماندند، تا سرانجام، آلبرت 59 ساله، تصمیم گرفت با در دست داشتن دستگاه GPS به دنبال کمک برود.

هنگامی که او همسرش را ترک کرد، هوا نسبتا معتدل بود، اما بفاصله اندکی، توفان شدیدی در گرفت و از آن تاریخ تاکنون، خبری از او یافت نشده است.

خانم ریتا که 56 سال دارد، به تنهایی در میان منطقه کوهستانی و جنگل های منطقه ، منتظر ماند، در حالیکه بجز چمدان هایشان، چیز دیگری با خود بهمراه نیاورده بود. همچنین تعدادی کتاب و کمی خوراکی بین راهی که برای سفرشان تدارک دیده بود.

روزها گذشت و برف شروع به باریدن کرد، دمای هوا افت کرد به حدی که هنگام شب به حالت یخبندان رسید. همزمان یا شروع ماه آوریل و پس از آن می ، بارش شدید باران نیز ادامه یافت و برف ها نیز آب شد.

وی برای گرم کردن خود، از لباس هایی که با خود برای سفر آورده بود، استفاده می کرد و خود را با اندک خوراکی که داشت، زنده نگاه داشت. اما غذاهای موجود خیلی زود تمام شد. ریتا مدت های مدیدی را در خواب سپری می کرد و وقت خود را با خواندن مجله  و نگاشتن خاطراتش طی می کرد.

وقتی روز جمعه گذشته،  توسط دو شکارچی رهگذر پیدا شد، او کاملا سرحال بود و تنها خوراکی او برف های آب شده و چشمه یخ زده نزدیک خودرو بود. آنها به ریتا کمی غذا دادند ولی او نتوانست ببلعد. وی سپس با بالگرد، به بیمارستانی در آیداهو منتقل شد.

پسر او رایموند گفت، آنچه که واقعا او را زنده نگاه داشت، ایمان او و تسلیم نشدنش دربرابر طبیعت بود.

وی افزود:" مادرم یک مسیحی واقعی بود و هر روز کتاب مقدس را قرائت می کرد، او دائم در اندیشه و دعا بود و خودش را برای رویدادهای ناخواسته آماده کرده بود. حتی روز جمعه به او درباره نجاتش الهام شده بود."

این گزارش حاکیست، پزشک معالج او با شگفت انگیز خواندن ماجرا گفت، زنده ماندن یک انسان طی این مدت، در چنان شرایطی آنهم بدون مصرف غذا، پدیده بسیار نادری است و می توان گفت یک معجزه بود.

وی دوره شدن در میان درختان و چوب ها ، همچنین ایمان قوی مذهبی، آرامش و امید او به نجات را از دلایل اصلی زندن ماندن ریتا دانست.

در حالیکه جستجو ها برای یافتن شوهر او همچنان ادامه دارد، وی توانست، سلامتی خود را در یک مرکز توانبخشی در 1،100 کیلومتری جنوب خانه خود ، باز یابد.پ



منبع:
http://websaman.com
139102 بازدید : 110 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عطر زنانه گوچی GUCCI  GUILTY

با رایحه بسیار بی نظیر محصولی از کشور فرانسه

مقدار مایع: 75ml

کشور سازنده: فرانسه

مدل: زنانه

» قیمت: 38,900 تومان


منبع:
http://kharid.asiashoping.ir
139102 بازدید : 101 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

عطر زنانه وایت پچیولی تام فورد Tom Ford White Patchouli

عطری افسون گر برای زنان مشتاق جذابیت و خاص بودن. شیشه مجلل با گردنبند طلائی. تام فورد یک عطر کاملا اسپورت و مدرن است که در سال 2012 جایگزین نسخه قدیمیش شد.

» قیمت: 32,900 تومان


منبع:
http://kharid.asiashoping.ir
139102 بازدید : 175 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ادکلن مشهور جی وانچی پلای زنانه

محبوبیت این محصول در تمام کشورهای دنیا برای همگان واضع میباشد

مقدار مایع: 80ml

کشور سازنده: فرانسه

مدل: زنانه

» قیمت: 35,900 تومان


منبع:
http://kharid.asiashoping.ir
139102 بازدید : 112 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عطری افسون گر برای زنانی است که می دانند چگونه دلربایی و خود را مجذوب مردانی کنند که آنها عاشقش هستند. شیشه مجلل با آن منحنی های خاص این عطر به راستی که یک نوع رقص نور را تداعی می کند. لانکوم یک عطر کاملا زنانه و مدرن است که در سال 2007 جایگزین نسخه قدیمیش شد.

» قیمت: 33,500 تومان


منبع:
http://kharid.asiashoping.ir
139102 بازدید : 106 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عطر 212vip پر فروشترین عطر زنانه در سال 2010 اروپا محصولی از کشور اسپانیا با رایحه دلنشین جذابیت وصف ناپدیری را به شما خواهد داد

عطر 212vip پر فروشترین عطر زنانه در سال 2010 اروپا محصولی از کشور اسپانیا با رایحه دلنشین جذابیت وصف ناپدیری را به شما خواهد داد

مقدار مایع: 80ml

کشور سازنده: اسپانیا

مدل: زنانه

» قیمت: 37,900 تومان


منبع:
http://kharid.asiashoping.ir
139102 بازدید : 110 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عطر زنانه لالیک Lalique le Parfum

با رایحه بسیار بی نظیر محصولی از کشور فرانسه

مقدار مایع: 100ml

کشور سازنده: فرانسه

مدل: زنانه

عطر زنانه Lalique le Parfum
Eau De Parfum
100ml

MADE IN Farnce

» قیمت: 39,900 تومان


منبع:
http://kharid.asiashoping.ir
139102 بازدید : 107 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
عطر زنانه ورساچ versace

با رایحه بسیار بی نظیر و محبوب بانوان اروپا و آمریکا در سال 2010

مقدار مایع: 90ml

کشور سازنده: ایتالیا

مدل: زنانه

» قیمت: 36,900 تومان


منبع:
http://kharid.asiashoping.ir
139102 بازدید : 294 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
همه چیز در مورد آمیزش مقعدی
همه چیز در مورد آمیزش مقعدیمی خواستم در مورد عوارض آنال س؟ک/س برای خانم ها بدونم درباره عوارض س؟ک؟س مقعدی برای خانمها ... آموزش مسايل جنسي و زناشويي - همه چیز ...آموزش مسايل جنسي و زناشويي - همه چیز در مورد امیزش مقعدی - آموزش هاي جنسي مورد نياز جوانان همه چیز در مورد زن و مرد - سکس مقعدیهمه چیز در مورد زن و مرد - سکس مقعدی - ... داشتن فرزندی زیبا قبل از آمیزش ... عاشقانه - همه چیز درباره ی رابطه ی ...عاشقانه - همه چیز درباره ی رابطه ی مقعدی - ... و از او در مورد ... آمیزش مقعدی تنها در دخول خلاصه ... همه چیز در مورد زن و مرد - برای داشتن ...همه چیز در مورد زن و مرد - برای ... دستورات زیادی در مورد چگونگی امیزش ... سکس مقعدی ماساژ جنسی بدن ... عاشقانه - راهنمای آمیزش مقعدیراهنمای آمیزش مقعدی. ادامه ... و نگرانیهایی در مورد اندازه آن همه چیز درباره ی رابطه ی مقعدی آموزش مسايل جنسي و زناشويي - عادت ...همه چیز در مورد امیزش مقعدی پس از اتمام رابطه جنسي چه بايد كرد؟ قرصهای دیان(dian) اهميت رابطه جنسي ... با اصرار همسر به مقاربت مقعدی چه کنمداستان - همه چیز در مورد آمیزش مقعدی اگر کودکان با زور مورد تجاوز جنسی از مقعد قرار گیرند ، چون ... میناتبلیغات ... آمیزش رابطه ی مقعدی؟؟؟؟ آمیزشحتماً بخش همه چیز درباره کاندوم و نحوه ... انتقال ویروس اچ. آی. وی. از طریق آمیزش جنسی مقعدی در مورد ... همه چیز درباره رابطه جنسی مقعدی!همه چیز درباره رابطه جنسی مقعدی! هــرگاه چیزی از ... توصیه های امام رضا(ع) در مورد پیش از آمیزش ... آموزش سکس مقعدیهمه چیز در مورد زن و مرد - سکس مقعدی - ... آموزش ترك ... های مختلف سکس در ... راهنمای آمیزش مقعدی ... آموزش جنسی - مطالب ابر بدن لخت دخترانتبلیغات ... پزشكی - پاسخ به سوالات: پرده بكارت ...توجه توجه توجه از این پس دیگر به ... همه چیز در مورد آمیزش مقعدی !کلی جفنگ در مورد همه چیز - رابطه ...!کلی جفنگ در مورد همه چیز - رابطه مقعدی (کردن از ک..ون ) - مجله اینترنتی با صدها عنوان مختلف ... آموزش روشهای آمیزش جنسیما مرجع مشخصی جهت اموزش مسایل جنسی به همه چیز در مورد امیزش مقعدی روشهای ابراز علاقه به همسر . دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو ...به موضوع "همه چیز درباره کاندوم" در همین بخش ... اچ. آی. وی. از طریق آمیزش جنسی مقعدی در مورد ... دانستنیهای امروز ما - همه چیز درباره ...... امروز ما - همه چیز درباره ی رابطه ی مقعدی - ... نحوه آمیزش آمیزش مقعدی تنها در دخول ... شرعی در مورد آن: ... آمیزش - روابط زناشوئی... قرار دهد.همه چیز در این ... اچ. آی. وی. در رابطه جنسی مقعدی ... محدودیتی در مورد نحوه انجام آمیزش ... رابطه جنسی مقعدی - روابط زناشوئی... در اختیار عموم قرار دهد.همه چیز در ... بین افراد آلوده از طریق آمیزش ... دردناک می‌شود نکاتی در مورد ...
139102 بازدید : 192 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یک آمار در آمریکا
رنگین کمون هفت رنگ - روابط زناشوئی... تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در ... مفید است یا مضر؟ تجویز تماشای فیلم های ... در یـک ... آموزش کامل ترک اعتیاد به خود ارضایی ...تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یک آمار در آمریکا. ۱- شهوت بدون ارضاء: شهوت چشم و بدن و ... میناتبلیغات ... آموزش جنسی - مطالب ابر بدن لخت دخترانتبلیغات ... مینا - مطالب ابر عکس کس زنان ایرانیتبلیغات ... پزشكی - آیا امکان ترمیم، شبیه سازی ...... سینماهای آمریکا ... تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در آمریكا ... با ارتشی در حدود یک ... دانـــشــنــامــه آزادتماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در آمریكا ... دانشگاه در آمریکا ... یک روح یا یک ... تولید فیلم جنسی در هر30دقیقه در آمریکا... فیلم‌های مستهجن را تولید می‌کند، تا آنجا که در هر 30 دقیقه یک ... آمار منتشر شده در ... در آمریکا ... عشق من ! عاشقتم..... ღஜ•.: اخبار ...... نمایید.روال عادی سایت در ... عاشقانه زیبا،کوتاه و مفید ... این یک سایت مستهجن و یا دوستیابی نیست پزشكی - زنان باید به ارگاسم رسیدن را ...... لـذت در زنـان یـک ... آمریکا هالیوود ... تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در آمریكا عشق من ! عاشقتم..... ღஜ•.: شخصیت روز ...تماشای فیلم‌های مستهجن ، مفید یا مضر؟ و یك آمار در آمریكا ... این یک سایت مستهجن و یا ... آموزش جنسی - نمایش لیست کامل... سینماهای آمریکا ... تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در آمریكا ... سرنوشت یک زن ... آموزش بهداشت - نمایش آرشیو ها... سینماهای آمریکا ... و اینک یک ... تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در آمریكا پزشكی - افرادی که بر زیبایی ظاهری ...... سینماهای آمریکا ... تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در آمریكا ... سرنوشت یک زن ... تماشای فیلم‌های مستهجن، کار دست مرد ...تماشای فیلم‌های مستهجن، کار دست مرد داد ... نخستین واکنش آمریکا به ... اعدام یک قاتل در ایلام ● ... دانستنی های مهم جنسی و زناشوییدر یک تحقیق ... است که در تمام امریکا ... تماشای فیلم‌های مستهجن ، مفید یا مضر؟ + یك آمار در آمریكا ... دانستنیهای پزشكی - مطالب ابر عکس کس ...در آمریکا ... در سال 1385 بالای یک ... تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در ... پزشكی - اندازه آلت تناسلی جنسی مردان ...در مورد هر یک از ... آمریکا هالیوود ... تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در آمریكا جنسی - روش استفاده از كاندوم زنانه ...2 - یک کاندوم ... سینماهای آمریکا ... تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در آمریكا جنسی - مختصری درباره یك آمیزش جنسی ...همان طور که یک ... سینماهای آمریکا ... تماشای فیلم‌های مستهجن، مفید یا مضر؟ + یك آمار در آمریكا
139102 بازدید : 161 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بحث علمی درباره خودارضایی
بحث:خودارضایی - ویکی‌پدیااین یک روال کلی در مسائل علمی است و همیشه بحث های متناقض پیش می آید. از طرفی نباید بحث زیاده روی ... علمی - 7 اشتباه زنان درباره سرطان سینهاگرچه سرطان پستان یکی از شایع ... بحث علمی درباره خودارضایی آموزش جنسی - نمایش آرشیو ها»پاسخ به سوالات: پرده بكارت ... بحث علمی درباره خودارضایی آموزش جنسی - دستگاه تناسلی زندستگاه تناسلی زن دستگاه تناسلی زن ... بحث علمی درباره خودارضایی تحقیقی درباره خودارضایی جنسی « محفل ...... سردِ تحقیقات و گزارش‌های علمی درباره‌ی «خودارضایی» آن ... چه موضوعی هست! این پست خیلی جای بحث ... علمی - دستگاه تناسلی مردانهدستگاه تناسلی مردانه. در اکثر ... بحث علمی درباره خودارضایی جنسی - مختصری درباره یك آمیزش جنسی ...مغازله با بوسیدن شروع می شود ... بحث علمی درباره خودارضایی خودارضایی جننسی « میخواهم بدانم اما ...... سردِ تحقیقات و گزارش‌های علمی درباره‌ی «خودارضایی ... شفاف تر بيان كنند تا يك بحث جامع ... خودارضایی: از باورهای فرهنگی تا نگرش ...... با ادبیاتی «شبه‌علمی» مضر بودن خودارضایی ... دلیل گفتن واقعیت درباره ی ... معایب خود ارضائی (بحث و ... میناتبلیغات ... تحقیقی درباره خودارضایی جنسی... سردِ تحقیقات و گزارش‌های علمی درباره‌ی «خودارضایی» آن ... چه موضوعی هست! این پست خیلی جای بحث ... پزشكی - افرادی که بر زیبایی ظاهری ...آیا حساسیت بیش از اندازه فرد نسبت ... بحث علمی درباره خودارضایی جنسی - روش استفاده از كاندوم زنانه ...1 - حالت راحت و مناسبی را پیدا کنید ... بحث علمی درباره خودارضایی پزشكی - ازدواج خانم های زیبا با ...از آنجا که خانم ها دنبال مردی برای ... بحث علمی درباره خودارضایی خودارضایی - اخبار سلامتی ، بهداشت و ...دانستنیهایی درباره ... باز شدن بحث سکس قبل از ... خودارضایی از نظر علمی. رئـیس جامعه عصب ... خودارضایی - ویکی‌پدیاخودارضایی در شریعت یهود، به طور کامل منع نمی‌شود ... فضاهای نام. بحث; مقاله خودارضایی از نظر علمی - اخبار سلامتی ...دانستنیهایی درباره ... باز شدن بحث سکس قبل از ... خودارضایی از نظر علمی علت خجالتی بودن ... اطلاعات کودکان درباره مسائل جنسی به ...اطلاعات کودکان درباره ... و همچنین تغییر شکل بحث ... در کودکان(۱) بررسی خودارضایی از نظر علمی(۱) ... ترک خودارضایی - خودارضایی چیستنظرات پزشکان درباره خودارضایی ... البته جاي بحث دارد ... خودارضایی چیست؟ تعریف علمی:خود ارضایی یعنی ... خودارضایی، کشف دوباره تن | رادیو ...همیشه بحث‌های زیادی در مورد خودارضایی مطرح ... اند و منبع علمی و ... به فارسی درباره‌ی خودارضایی ...
139102 بازدید : 183 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
راههای ترک خود ارضایی
راههای ترک خود ارضایی - اخبار سلامتی ...مشکل همسر من اینه که این تاپیک مخصوص اقایونه و خانم هاست همه... پاسخ دکتر شیخ درباره خود ... HESAM - راههای درمان خود ارضاییراههای درمان خود ارضایی . Monday, September 14, 2009 5:47:07 AM ... البته ترک اعتیاد و عادتِ نامطلوب، در ... سرزمین آرزوها - خود ارضایی (استمنا) و ...سرزمین آرزوها - خود ارضایی (استمنا) و راههای ترک آن - تعلیم و تربیت - راههای ترک خود ارضاییراههای ترک خود ارضایی ... دستورهاى ده گانه گفتیم خطر و زیان انحرافات جنسى مخصوصاً «استمنا ... راههای ترک خود ارضایی - مسائل جنسیراههای ترک خود ارضایی. بسم الله الرحمن الرحیم دستورهاى ده گانه گفتیم خطر و زیان انحرافات ... پروازی دوباره ( گام اول )پروازی دوباره ( گام اول ) - راههای ترک خود ارضایی - ترک خودارضایی برای همیشه - پروازی دوباره ... راههای موثر بر ترک خود ارضاییچهل روش موثر برای ترک خود ارضایی . سه نکته‌ی مهم مشترک برای تخفیف و درمان میان همه‌ی امراض و ... آموزش مسائل جنسی و زناشویی - راههای ...آموزش مسائل جنسی و زناشویی - راههای ترک خود ارضایی - آموزش مسائل جنسی و زناشویی راههای ترک خود ارضایی - آموزش مسائل ...آموزش مسائل جنسی و زناشویی ... ساعت ۱٢:٥٦ ‎ق.ظ روز سه‌شنبه ۱٤ تیر ،۱۳٩٠ کلمات کلیدی: خود ارضایی1 - مرکز مشاوره و خدمات ...یکی از سوالات جوانان در مورد راههای ترک استمناء است بنده سعی کردم این بحث را از سه دیدگاه ... راههای ترک استمنا و خود ارضاییراههای ترک استمنا و خود ارضایی - ... ۱- خود را به ورزش و کار و فعالیت های زیاد سرگرم کنید، ورزش ... مشاوره در مسائل جنسی - راههای ترک خود ...مشاوره در مسائل جنسی - راههای ترک خود ارضایی - بیایید خوب زندگی کنیم راههای خود ارضایی... ارضایی چیست, دانلود فیلم, درمان خود ارضایی, راه های ترک خود ارضایی, راه های خود ارضایی, راههای ... گناه خود ارضایی - راههای ترک استمناءالله یهدی من یشاء و یضل من یشاء... ... مناجات التائبین (توبه کنندگان) مناجات و راز و نیاز بنده ... وبگاه ترک خود ارضایی - خود ارضایی چه ...وبگاه ترک خود ارضایی - خود ارضایی چه عوارضی در پی دارد و راههای ترک آن چیست ؟ - ×× بیایید ... خود ارضایی « پرسش و پاسخ رایج جنسی ...درمان متفاوت و راههای جدید ترک خود ارضایی. آوریل 24, 2010 in خودارضایی در مردان, خودارضایی در زنان ... علت خود ارضایی و راههای درمان | عوارض ...ترک خود ارضایی , درمان خود ارضایی , راه های ترک خود ارضایی , راههای خود ارضایی , عوارض خود ... خود ارضاییسلام من حسام کوچیک شما هستم امیوارم ... راههای ترک خود ارضایی. ادامه مطلب... Kanon Tark | Educating the Future OnlineWhen you need a little sprucing up in your mental knowledge area, come to us. We are constantly finding new and easy ways to help people learn about all kinds of ... خود ارضایی - استمنا ( اطلاعات اثبات ...راههای ترک استمنا نکات و روش های تخفیف و درمان خود ارضایی: سه نکته‌ی مهم مشترک برای
139102 بازدید : 700 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانستنیهای آمیزش جنسی زناشویی مردان و زنان
جنسی - دانستنیهای آمیزش جنسیپیامبر اعظم (صلی الله ... دانستنیهای آمیزش جنسی زناشویی مردان و زنان آموزش جنسی - دانستنیهای آمیزش جنسیپیامبر اعظم (صلی الله ... دانستنیهای آمیزش جنسی زناشویی مردان و زنان دانستنیهای جنسی و زناشویی... دانستنیهای جنسی و زناشویی,پاتوق ... بلوغ است و ۱۰ درصد مردان ... رابطه جنسی زنان در زندگی زناشویی دانستنیهای جنسی و زناشوییدانستنیهای جنسی و زناشویی> ... راهنمای آمیزش جنسی ... کاهش میل جنسی در زنان و مردان آموزش جنسی - مطالب ابر لیسیدن آلت مردپیامبر اعظم (صلی الله ... دانستنیهای آمیزش جنسی زناشویی مردان و زنان سایت جنسی نیوزآموزش مسایل زناشویی(سحر_د)پاسخ به سوالات جنسی دانستنیهای جنسی و زناشوییدانستنیهای جنسی و زناشویی ... منی در زنان مردان ... توانایی جنسی زنان در رابطه زناشویی ... دانستنیهای جنسیروابط زناشویی; ارگاسم در زنان ... آنچه در مورد آمیزش جنسی واجب و ... 3 رفتار زنان که مردان را ... جنسی - مختصری درباره یك آمیزش جنسی ...مغازله با بوسیدن شروع می ... دانستنیهای آمیزش جنسی زناشویی مردان و زنان آمیزش جنسی - ویکی‌پدیاآمیزش جنسی ، مباشرت ، جِماع ، سکس یا خفت و خیز [۱] به عمل تولید مثلی‌ای گفته می‌شود که در آن ... دانستنیهای جنسی و زناشویی... دانستنیهای جنسی و زناشویی ... جنسی زنان در زندگی زناشویی ... مردان چه بخاطر بچه دار شدن و چه ... دانستنیهای روابط زناشویی،عشق ...دانستنیهای روابط زناشویی،عشق،ازدواج - ارضا در مردان و زنان (استمنا در ... دارد که آمیزش جنسی را ... میناتبلیغات ... آموزش روابط زناشویی - دانستنیهای جنسیروابط زناشویی; ارگاسم در زنان ... آنچه در مورد آمیزش جنسی واجب و ... 3 رفتار زنان که مردان را ... دانستنیهای زناشویی - شناخت مرداندانستنیهای زناشویی-ازدواج ... مسایل جنسی به کودکان مردان مریخی و زنان ... ایدز (aids) آمیزش جنسی ... PersianV.com ::: پرشین وی... کلی، شهوت مردان بر عکس شهوت زنان میعاد خاص ندارد و ... خیر، میل جنسی در زن و ... و لباس - زناشویی و ... سایت "جنسی نیوز" زناشویی روابط جنسی ...... مسایل زناشویی +18 حکمت ضرورت تمکین جنسی زنان و ... می باشد آمیزش جنسی ... کاهش میل جنسی مردان و زنان Zehnin)`·.¸¸.·¯`··._.·` - مطالب ابر ...آنچه در مورد آمیزش جنسی ... اصولی كه مردان باید در ... برچسب ها : دانستنیهای جنسی و زناشویی، راهنمای کامل دانستنیهای قبل و بعد از ...... دانستنیهای جنسی قبل و بعد از ... مردان مریخی و زنان ونوسی ... حجاب و پوشش زن در ادیان الهی آمیزش جنسی ... ‫دانستنیهای جنسی | Facebook‬... آلت تناسلی در مردان ... به پزشك متخصص زنان مراجعه كرده و ... شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی ...
139102 بازدید : 209 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مایع منی
خوردن مایع منی - keyword - SEO Keyword Tools for ...Find websites positions in search engine for keyword: خوردن مایع منی مایع منی : پزشکان ایرانچگونگی افزایش تولید منی: افزایش حجم مایع منی (در هر بار تخلیه منی) موجب رضایت مردان می شود. مایع منی - سود و یا ضرر؟ - ایران سلامتسلامت مردان > انجمن های عمومی و اختصاصی ... سلام من یه سوال دارم خواهشا ربط به دن اسلام ... مایع ... Category:Semen - Wikimedia CommonsMedia in category "Semen" The following 30 files are in this category, out of 30 total. خود ارضائی - مایع منی - ایران سلامتسلامت جنسی > مباحث عمومی سلامت جنسی ... به نام خداوند کریم با عرض سلام وخسته نباشید ... حسين آقا ... ویژگی های مایع منی - رز بلاگ - متفاوت ...مایع منی: مشخصات و ویژگیهامایع منی علاوه بر اسپرم از ۶۵ درصد مایع کیسه منی، ۳۰ تا ۳۵ آموزش جنسی - مایع منیآموزش جنسی - 1182003 - آموزش جنسی ... چگونگی افزایش تولید منی: افزایش حجم مایع منی (در هر بار تخلیه ... ویژگی های مایع منی - آقایان:چگونه ... بررسی کلی مایع منی « باران عشقباران عشق. به منظور آگاه سازی شما از آدرس جدید پس از فیلتر شدن این وب لاگ آی دی زیر را ... بالاترین: مایع منی: مشخصات و ویژگیها ...مایع منی علاوه بر اسپرم از 65 درصد مایع کیسه منی، 30 تا 35 درصد از پروستات، و 5 درصد از رگ ها تشک... وازکتومی - تالار گفتگوی ایرانیانچپ، وارد مایع ‌منی می‌شوند. در وازکتومی، این دو لولـه را مسدود می‌کنند و در نتیجه سلول‌های ... بلعیدن مایع منی - دیدگاه علمی پزشکی و ...دیدگاه شرعی بلعیدن ( خوردن ) مایع منی : خوردن مایع منی از نظر شرعی حرام می باشد چرا که در شرع ... مایع منی - روابط زناشوئیاین وبلاگ قصد دارد تمام مطالب مربوط به رابطه زن و مرد را بطور کامل در اختیار عموم قرار دهد ... شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین | مطالب ...نتايج جستجو بر روی سوالات با برچسب " مایع پیش از منی " مسایل جنسی مردان وزنان♂♂ - مایع منیمایع منی علاوه بر اسپرم از 65 درصد مایع کیسه منی، 30 تا 35 درصد از پروستات، و 5 درصد از رگ ها ... روانشناسی و مشاوره - مایع منی: مشخصات ...روانشناسی و مشاوره - مایع منی: مشخصات و ویژگیها - ... مایع منی علاوه بر اسپرم از ۶۵ درصد مایع ... فقط پسر خوشگلا بیان تو - مایع منی ...مایع منی: مشخصات و ویژگیها ... مایع منی علاوه بر اسپرم از ۶۵ درصد مایع کیسه منی، ۳۰ تا ۳۵ درصد ... پزشكي - آنالیز مایع منیغیر طبیعی بودن انالیز مایع منی به سادگی احتمال کاهش باروری را مطرح میکند. مطابق مقادیر مشخص ... منی - ویکی‌پدیاگُشناب یا منی که در زبان یونانی به آن اسپرما ... رده‌های صفحه: باروری انسان; مایعات بدن; مایع منی ویژگی های مایع منی : بهداشت جنسیمایع منی: مشخصات و ویژگیها. مایع منی علاوه بر اسپرم از ۶۵ درصد مایع کیسه منی، ۳۰ تا ۳۵ درصد از ...
139102 بازدید : 710 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
چگونه حامله شوم ؟
چگونه حامله شوم ؟ : پزشکان ایرانچه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ تخمک گذاری به زمانی گفته می شود که یک ... چگونه حامله شوم ؟ - ehow iranچه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ تخمک گذاری به زمانی گفته می شود که یک ... آموزش مسائل جنسی برای 18+ - چگونه ...آموزش مسائل جنسی برای 18+ - چگونه حامله شوم ؟ - تحت قوانین ایران و بلاگفا آموزش مسائل جنسی برای 18+ - چگونه ...قابل توجه خانم ها چگونه حامله شوم ؟ چه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ جنسی - چگونه حامله شوم ؟جنسی - 1182003 - جنسی ... چه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ چگونه حامله شوم ؟ - Specialized Youth Blogنزدیکترین مردم به پیامبران ، داناترین آنان است بدانچه آورده‏اند . [ سپس برخواند : ] « همانا ... چگونه باردار شوم ؟چگونه می توانم زمان تخمک گذاری و حداکثر ... اگر بخواهم حامله شوم، چه زمانی برای آمیزش بهتر ... چگونه حامله شوم ؟ - زندگی زناشویی_.....زندگی زناشویی_..... - خوش بگذره دوست عزیز_نظریادتون نره چگونه حامله شوم؟ - مامان سایتچه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ تخمک گذاری به زمانی گفته می شود که یک ... چگونه حامله شوم - Niksalehi.com نیک صالحی ...چه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ تخمک گذاری به زمانی گفته می شود که یک ... آموزش چگونه حامله شوم؟تخمک گذاری چیست؟ تخمک گذاری به زمانی گفته می شود که یک تخمک (یا در برخی موارد نادر بطور طبیعی ... مامایی و بیماریهای زنان - چگونه ...مامایی و بیماریهای زنان - چگونه حامله شوم ؟ - اطلاعاتی مختصر درباره خود بدانید چگون حامله کنیمچگونه حامله شوم ؟ : پزشکان ایران چه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ چگونه زودتر باردار شویم؟چگونه حامله شوم ؟ : پزشکان ایران چه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ چگونه سریع باردار شویمچگونه حامله شوم ؟ : پزشکان ایران چه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ چگونه کمر باریک شویمچگونه حامله شوم ؟ : پزشکان ایران چه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ چگونه حامله شوم ؟ | HappyIranian.Org ...چه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟تخمک گذاری به زمانی گفته می شود که چگونه زود بفهمم باردار هستمچگونه حامله شوم ؟ : پزشکان ایران چه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ حامله نمي شوم !! - فروشگاهي با اجناس ...PersianV.com ::: چگونه حامله شوم ؟ پرتال اطلاع رسانی، عمومی و سرگرمی پرشین وی ، خبر ، سبک زندگی ، تفریح ... طریقه حامله شدن - ثبت رایگان سایت در ...چگونه حامله شوم ؟ : پزشکان ایرانچه راهکاری انتخاب کنم تا حامله شوم؟ تخمک گذاری چیست؟ تخمک ...
139102 بازدید : 190 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
زایمان طبیعی یا سزارین؟ کدام بهتر است؟
SiteRooz.com :: سزارین یا زایمان طبیعی ...سزارین یا زایمان طبیعی . کدام بهتر است ؟ هر خانم بارداری در طول بارداری و مخصوصاً در ماه آخر ... سزارین یا زایمان طبیعی . کدام بهتر ...صفحه اصلی / سزارین یا زایمان طبیعی . کدام بهتر است ؟ ... هر خانم بارداری در طول ... سزارین یا زایمان طبیعی . کدام بهتر ...سزارین یا زایمان طبیعی . کدام بهتر است ؟ سزارین یا زایمان طبیعی . کدام بهتر است ؟ کدام بهتر است ؟ سـزاریـن یا طبیعی ...کدام بهتر است ؟ سـزاریـن یا طبیعی ؟! ... زایمان طبیعی بهتر است سزارین عمل سزارین بهتر است یا ... سزارین یا زایمان طبیعی؟ کدام بهتر ...سزارین یا زایمان طبیعی؟ کدام بهتر است؟ تفاوتها، فواید و مضرات زایمان طبیعی بهتر است یا سزارین ...زایمان طبیعی بهتر است یا سزارین؟ خطرات سزارین ... این است که کدام روش زایمان (طبیعی یا سزارین) را ... ˙·ღ دهکده ی اطلاعات جنسی و زناشویی ...سزارین یا زایمان طبیعی . کدام بهتر است ؟ در ... دهد که سزارین برای بیمار بهتر از یک زایمان طبیعی ... گروه بهداشتي فيروز :: مشاهده موضوع ...... زایمان سزارین یا طبیعی ... زایمان طبیعی و سزارین دیده ام ولی نمی تونم تصمیم بگیرم که کدام بهتر است؟؟؟؟ نشان دادن زایمان طبیعییک مطالعه لساطعت نشان داده است ...سزارین یا زایمان طبیعی؟ کدام بهتر ...اطلاعات نشان مي دهند که ... پزشکی/زنان/بارداری/ناباروری - سزارین ...... سزارین بهتر است یا زایمان طبیعی ... سزارین قبلی شما داشته باشد و بداند کدام برش روی رحم زده شده است ... زایمان سزارین و همه چیز درباره سزارین... بهتر است ... کدام برای شما مفیدتر است ... سزارین,زایمان سزارین,عکس سزارین,عمل سزارین, سزارین یا طبیعی ... مجله سلامت بارداری - زایمان طبیعی یا ...مجله سلامت بارداری - زایمان طبیعی یا سزارین؟ ... معناي کار سخت و مشکل است ... براي خروج سريعتر و بهتر ... زایمان طبیعی یا سزارین... زایمان کنم؟کدام روش زایمان برای من مناسب است؟ ... زایمان غیر طبیعی یا سزارین ... دانشجویان مامایی 89 مشهد(شاهین فر)... شاهین فر) - کدام بهتر است؟سزارین یا طبیعی؟؟ ... خیلی کمتر از سزارین است و مادرانی که زایمان طبیعی ... سزارین یا زایمان طبیعیبه عمل سزارین زایمان طبیعى به نفع مادر، كودك و اقتصاد خانواده است تغذیه در دوران بارداری ... تعریف سزارین ، علل انجام آن ، مزایا و ...... سزارین و مدت بستری پس از آن حدود ۴ برابر و یا بیشتر از یک زایمان طبیعی است. ... بهتر است زایمان طبیعی ... download - زایمان سزارینزایمان سزارین. کدام زایمان،طبیعی یا ... بهتر است اما در مورد دو قلوها بهتر ... زایمان سزارین کتاب دانستنیهای پزشکی- بارداری• سزارین یا زایمان طبیعی . کدام بهتر است ؟ • سزارین، غول بی‌شاخ و دم نیست! • سفر در دوران ... زایمان طبیعی ومزایای زایمان طبیعی... طبیعی زایمان طبیعی یا سزارین ... چگونه زایمان کنم ؟ کدام روش زایمان برای من مناسب تر است؟ ... دو را بهتر ... پرشین پرشیا-سلامت زنان->زایمان طبیعی ...... بعد از زایمان طبیعی خیلی كمتر از سزارین است و ... فصل سال بهتر است؟ ... رژیم غذایی یا ورزش، کدام ...
139102 بازدید : 589 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش روش استفاده از کاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی
روش استفاده از كاندوم زنانه برای ...آموزش ... از شستن و استفاده مجدد کاندوم زنانه ... روش استفاده از كاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی ... آموزش تصویری استفاده از كاندوم ...روش ... آموزش تصویری استفاده از كاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی ... کاندوم زنانه استفاده ... روش استفاده از كاندوم زنانه برای ...آموزش ... کاندوم خودداری کنید. لینك به: روش استفاده از كاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی | ... کاندوم - ویکی‌پدیاکاندوم زنانه برای زنانی مناسب ... روش استفاده از کاندوم مردانه ... و نبایستی برای جلوگیری از ... روش استفاده از کاندوم زنانه برای ...روش استفاده از کاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی ... مرکز سنجش اموزش و پرورش ... جنسی - روش استفاده از كاندوم زنانه ...روش استفاده از كاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی ... از شستن و استفاده مجدد کاندوم زنانه ... آموزش ... آموزش روش هاي پيشگيري از بارداري ...کاندوم زنانه از ... استفاده از این روش را برای ... از،بارداری،حاملگی; جلوگیری،از،بارداری،کاندوم آموزش تصویری استفاده از کاندوم مردانه... روش استفاده از کاندوم ... برای جلوگیری از پاره شدن کاندوم ... آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه آشنایی با کاندوم های مردانه و زنانه ...... که از این روش استفاده می کنند، احتمال حاملگی ... استفاده از کاندوم زنانه ... برای جلوگیری کاندوم ... کاندوم - آموزش همگانی ایدزآموزش های جنسی برای ... رحم جلوگیری می کند. امروزه کاندوم های زنانه ... استفاده از کاندوم ۱ ... جنسی - روش استفاده از كاندوم مردانه ...برای جلوگیری از پاره شدن کاندوم ... آموزش روش استفاده از كاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی عرضه کاندوم رایگان و ارزان برای ...... روش استفاده از کاندوم زنانه را برای زنان آموزش ... و برای جلوگیری از این روند، استفاده از کاندوم ... روش استفاده از كاندوم زنانه برای ...... روش استفاده از كاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی ... جلوگیری از حاملگی . چگونه یک کاندوم زنانه ... از ... آموزش تصویری استفاده از کاندوم ...... استفاده از کاندوم زنانه ... برای جلوگیری از ... برای آموزش روش‌های پیشگیری از بارداری،استفاده ... آموزش صحیح و درست مسائل جنسی ...... روش پیشگیری از حاملگی ... برای او نیست. کاندوم نیز روش مؤثری برای جلوگیری از ... استفاده از یک روش ... پیشگیریهای زنانه موثر ترند یا مردانهبرای آموزش روش‌های پیشگیری از بارداری،استفاده از مثال‌ها و مصادیق مناسب،فهم مطلب را آسان ... روش صحیح استفاده از کاندوم - آموزش ...استفاده صحیح از کاندوم (۱) روش های سریع ... نحوه استفاده از کاندوم زنانه ... باستان برای جلوگیری از ... زیبایی - روشهای جلوگیری از حاملگی... دوره نیز برای جلوگیری از حاملگی ... روش استفاده از کاندوم : در ... استفاده از کاندوم زنانه ... آموزش كامل مسايل جنسي و مسايل زناشويي... کاندوم برای جلوگیری از بارداری استفاده می ... حاملگی با ان از قرص بیشتر است . کاندوم زنانه ... و روش ... انواع کاندوم زنانه و مردانه و روش ...... حاملگی با آن بیشتر از کاندوم ... روش برای جلوگیری از ... آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه
139102 بازدید : 662 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آموزش روش استفاده از کاندوم مردانه برای جلوگیری از حاملگی
آموزش جنسی - روش استفاده از كاندوم ...آموزش ... استفاده از کاندوم های مردانه ... روش استفاده از كاندوم مردانه برای جلوگیری از حاملگی | ... جنسی - روش استفاده از كاندوم مردانه ...... استفاده از کاندوم های مردانه ... آموزش روش استفاده از كاندوم مردانه برای جلوگیری از حاملگی آموزش جنسی - مطالب هفته چهارم خرداد 1390آموزش ... استفاده از کاندوم های مردانه ... روش استفاده از كاندوم مردانه برای جلوگیری از حاملگی | ... کاندوم - ویکی‌پدیابرخی کاندوم‌ها برای بالا بردن اطمینان در جلوگیری از ... روش استفاده از کاندوم مردانه آموزش تصویری استفاده از کاندوم مردانهآموزش تصویری استفاده از کاندوم مردانه ... تنها روش جلوگیری از ... آمدن کاندوم . برای جلوگیری از ... آموزش روش هاي پيشگيري از بارداري ...... کاندوم مردانه برای پیشگیری از بارداری استفاده ... استفاده از ... کاندوم نیز روش مؤثری برای جلوگیری از ... titipool: کاندوم های مردانهنحوه استفاده از کاندوم های مردانه ... آمدن کاندوم . برای جلوگیری از ... * روش کنترل جلوگیری از ... آموزش تصویری استفاده از کاندوم ...... برای جلوگیری از ... آموزش استفاده صحيح از کاندوم ... برای آموزش روش‌های پیشگیری از بارداری،استفاده ... روش جلوگیری از بارداری بصورت ...روش جلوگیری از ... استفاده از کاندوم مردانه، در ... آموزش حنسی(۳) آمیزش جنسی مناسب برای حاملگی(۱) ... روش استفاده از کاندوم زنانه برای ...روش ... از استفاده برای ... آموزش نزدیکی کردن و آمیزش جنسی با کاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی آموزش صحیح و درست مسائل جنسی ...... روش پیشگیری از حاملگی ... برای او نیست. کاندوم نیز روش مؤثری برای جلوگیری از ... استفاده از یک روش ... پیشگیریهای زنانه موثر ترند یا مردانهبرای آموزش روش‌های پیشگیری از بارداری،استفاده از ... جلوگیری ... کاندوم باید حتما قبل از استفاده ... آموزش تصویری استفاده از كاندوم ...... روش ... آموزش تصویری استفاده از كاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی ... از شستن و استفاده مجدد کاندوم ... آموزش مسائل جنسی و زناشوییآموزش مسائل جنسی و ... لینک به: پزشکی - روش استفاده از کاندوم مردانه برای جلوگیری از حاملگی: ... جنسی - روش استفاده از كاندوم زنانه ...4 - از شستن و استفاده مجدد کاندوم ... آموزش روش استفاده از كاندوم مردانه برای جلوگیری از حاملگی کاندوم مردانه برای پیشگیری از ...... استفاده از کاندوم مردانه برای ... آموزش پزشکی ادامه داد: استفاده از کاندوم مردانه ... برای جلوگیری از ... زیبایی - روشهای جلوگیری از حاملگی... روش برای ... استفاده از سایر روشهای جلوگیری از حاملگی تشویق نمود. میزان اثر کاندوم مردانه ... آموزش ... پاسخ به مسائل جنسی - انواع کاندوم از ...... استفاده از آن دارد. کاندوم های مردانه ... روش استفاده می کنند، احتمال حاملگی ... برای جلوگیری از ... آموزش كامل مسايل جنسي و مسايل زناشويي... از کاندوم - آموزش ... استفاده از کاندوم: ۱.کاندوم برای جلوگیری ... حاملگی با آن بیشتر از کاندوم مردانه ... راه های جلوگیری از بارداری : سایت ...... کاندوم مردانه استفاده ... برای جلوگیری از حاملگی را بردارد. « زنی که از این روش استفاده ... آموزش ...
139102 بازدید : 366 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
انواع پرده بکارت زنان
پرده مهبل - ویکی‌پدیااما نبود آن فقط در ۰٫۰۳٪ زنان اتفاق می ... شناختی آن در انسان مشخص نیست. انواع پرده‌های بکارت انواع پرده بکارت | تک بانوانواع رایج پرده بکارت (هایمن) عبارتند از: ... ۳) چرا برخی از زنان در اوّلین تجربه ... ‫انواع پرده بکارت - جراحی و ترمیم ...انواع پرده بکارت. زنان با پرده‌های بکارت در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف و برخی بدون پرده بکارت ... چهل گیس » همه چیز در مورد پرده بکارتانواع رایج پرده بکارت عبارتند از : حلقوی: در ... رفتم دکتر متخصص زنان برای چک کردن پرده بکارت. انواع پرده بکارت … - پرتال علمی و ...انواع پرده بکارت ...انواع رایج پرده بکارت ... گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی از زنان ... انواع پرده بکارت … « جنسي وان !انواع رايج پرده بکارت (هايمن) عبارتند از: ... چرا برخي از زنان در اوّلين تجربه ... ختنه زنان ....روابط جنسی ....انواع پرده ...انواع ختنه زنان سازمان بهداشت جهاني ختنه زنان را به 4 نوع اصلي طبقه بندي مي کند، گرچه مباحثه ... عکس انواع پرده بکارت - پرتال علمی و ...... واژن زنان رو مسدود کرده است. اینکه موجودیت و مفهوم پرده بکارت چیست ... انواع پرده بکارت, بارداری ... ..:: شب زفاف ::.. - انواع پرده بکارتشب زفاف ::.. - انواع پرده بکارت - ... چرا برخی از زنان در اوّلین تجربه جنسی ... پاسخ به سوالات جنسی - انواع پرده بکارتپاسخ به سوالات جنسی - انواع پرده بکارت ... بلکه به دلیل آگاهی از نوع پرده به پزشک متخصص زنان ... انواع پرده بکارت « زندگي آنلاينdyspareunia pms آنا ص.ک.س ارگاسم در زنان ... انواع پرده های بکارت بر اساس انواع شکل سوراخ های آن ... سوالاتي در مورد پرده بكارت... که در بالا هم دیده می شود، برخی از انواع پرده بکارت ... ترشحاتی که ذکر کردید، معمولا در همه زنان ... انواع پرده بکارت: محل، تعاریف، جراحی ...انواع پرده بکارت. زنان با پرده های بکارت در شکل ها و اندازه های مختلف و برخی بدون پرده بکارت ... عکس های لو رفته: انواع رایج پرده بکارتانواع رایج پرده بکارت (هایمن) عبارتند از: الف) حلقوی: ... * چرا برخی از زنان در اوّلین تجربه ... انواع پرده بکارت ... - صفحه اصلی-ایران ...انواع پرده بکارت ... انواع پرده بکارت ... انواع ... از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی از زنان، در ... انواع پرده بکارت « باران عشقانواع پرده های بکارت تفاوتی در نحوه دخول و پاره شدن ... چگونه زنان میل جنسی‌شان را از دست ... PersianV.com ::: انواع پرده بکارتانواع پرده بکارت: انواع رایج پرده بکارت ... گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی از زنان ... شناخت انواع پرده بکارت و توضیحات کاملبیماری های موثر بر میل جنسی زنان; التهاب پروستات; تغذیه صحیح در یائسگی; شناخت انواع پرده بکارت و ... دانستنیهای روابط زناشویی،عشق ...... پرده بکارت ،اهمیت آن،انواع پرده بکارت ... شود که براي معاينه ي پرده بکارت خود به ماما و پزشک زنان ... 1029 - انواع پرده بکارتانواع پرده بکارت : در نظر داشته باشید ... عمل جراحی و بازسازی پرده بکارت آمار قتل های ناموسی زنان ...
139102 بازدید : 198 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟
سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های ...۷۴ نظر در موضوع “سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟” آرایشی بهداشتی - سرنوشت یک زن تا چه ...آرایشی بهداشتی - سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ - بهداشت و ... سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های ...سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ آموزش جنسی - سرنوشت یک زن تا چه حد به ...لینك به: سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ | نظرات () سرنوشت یک زن و اندازه سینه هاسرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد؟ آیا داشتن پستان های بزرگ و یا ... سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های ...... و درمانی > زنان، زایمان و مامایی > سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های ...سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ خرید پستی تمام محصولات به صورت ... دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو ...... سه‌شنبه 4 فروردین 1388 - 18:28 عنوان: سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های ...سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ ... باید سینه های کوچک یا بزرگ ... سینه زن خارجی - AzBuL.NET | 快速的语义搜索结果... وجود دارند، و ... ۷۴ نظر در موضوع “سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟” دانستنیهای روابط جنسی-مجله پزشکی ...سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ روش های اورژانس جلوگیری از بارداری آرایشی بهداشتی - شناخت سرطان سینهسرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ برای کوچک‌نمایی شکم چه لباسی ... اگه خدا با ماست پس کی با اوناست!!!؟؟؟سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد؟ آیا داشتن پستان های بزرگ و یا کوچک ... آموزش جنسی - لیسیدن بوسیدن مالیدن ...سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ میناتبلیغات ... نکاتی مهم برای دختران در رابطه با ...سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ چگونه بر ترس تعهد پذیری و بستن ... مینا - سینه گاویدختر · بدن لخت مرد، بدن لخت پسر، زن لخت، کس زن لخت، زن و مرد لخت، کلیپ زن لخت، زن لخت خارجی ... پزشكیسرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد ؟ medicalir.mihanblog.com از زن‌خدایی تا زن‌ستیزی... زن و نمایش توانایی‌های او به ... یک شب" تا حد ممکن تقلیل بدهند و به ... و دولت و جنبش‌های کوچک و بزرگ ...
139102 بازدید : 136 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
عشق و عاشقی های دوران نامزدی
آموزش مسائل جنسی و زناشویی - عشق و ...عشق و عاشقی های دوران نامزدی ... دوران نامزدی می‌تواند در تمامی لحظه‌های زندگی آینده ، پایه ... پزشكی - عشق و عاشقی های دوران نامزدیپزشكی - 1182003 - پزشكی ... دوران نامزدی می‌تواند در تمامی لحظه‌های زندگی آینده ، پایه‌های ... عشق و عاشقی های دوران نامزدینامزدی. دوران نامزدی می‌تواند در تمامی لحظه‌های زندگی آینده ، پایه‌های محکمی برای شما ... عشق و عاشقی های دوران نامزدی - روان ...»»عشق و عاشقی های دوران نامزدی. عشق و عاشقی های دوران نامزدی دوران نامزدی می‌تواند در تمامی ... خانواده برترمطالب این وبلاگ فقط جنبه آموزشی ... عشق و عاشقی های دوران نامزدی عشق و عاشقي هاي دوران نامزديدوران نامزدی، به عنوان شیرین‌ترین و خاطره ... باورها و توقع‌های ... عشق و عاشقي هاي دوران نامزدي عشق و عاشقیعشق و عاشقی ... عشق و ازدواج و رابطه آنها ... نامزدي مسائل هم در دوران نامزدی دلواپسی های دوران نامزدی ( قسمت اول ...عشق و عاشقی های دوران نامزدی. کودکان و لجا جت یکی از روحیاتی که در بر خی از کودکان به چشم می. خــــاطــرات دوران نــــامــزدی من ...خــــاطــرات دوران نــــامــزدی من و تـو - لحظه های ناب عاشقی ... زده بود به بی خیالی و عشق ... تست عشق و عاشقیعشق و عاشقي هاي دوران نامزدي مسائل هم در دوران نامزدی. ... عشق و بازی های عاشقی لب بوسه ... مقدار رابطه جنسی در دوران نامزدی ...... جنسی در دوران نامزدی ... جالب عشق و عاشقی درباره ازدواج در دوران نامزدی ... محدودیت های نامزدی ... مقالات و دانستنی های عروسی - نامزدی... و دانستنی های عروسی - عروسی ، لباس عروس ، لباس نامزدی ... نامزدی دوران پر فراز و ... و قاف حرف آخر عشق ... راهکارهایی برای گذراندن دوران ...نامزدی ،بهترین فرصت عاشقی . در فرهنگ ما خیلی از دختر و پسر ... عکس های عشق ... در دوران نامزدی و ... استرس های دوران عقد - سایت موسسه ...نامزدی ،بهترین فرصت عاشقی . عشق و عاشقی های دوران نامزدی . پیشگویی قبل از ازدواج . جهیزیه ی عروس ... عشق .... !!! - جملات عاشقانه (مخصوص دوران ...... مخصوص دوران نامزدی و اس ام ... که می بینن عاشقی میرن و ... ترین سلام عشق آشتی کنیم *بیا با بنفشه های ... NikSalehi.com ::: راهکارهایی برای گذراندن ...... دوران نامزدی شیرین و موثر : نامزدی ،بهترین فرصت عاشقی ... های باهم بودن در دوران نامزدی و ... و عشق ... نکاتی درباره خواستگاری و و نامزدی ...... خواستگاری و و نامزدی ... جالب عشق و عاشقی درباره ازدواج در دوران نامزدی ... محدودیت های نامزدی ... سكس در دوران نامزدي - ایران سلامت... بر نداشتن رابطه و سکس در دوران نامزدی وجود نداره و این عقیده افراده همینطور بگم که راه های ... جملات عاشقانه (مخصوص دوران نامزدی و ...... عاشقانه (مخصوص دوران نامزدی و اس ... عشق يعني يك شهاب و يك سراب عشق ... ذارن تا که می بینن عاشقی میرن و ... دوران نامزدی - ازدواج... که آن را " دوران نامزدی " می گویند صبر نموده و به ... گشته و آن عشق و ... و دادگاه های خانواده با ...
139102 بازدید : 139 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ازدواج خانم های زیبا با مردهای بدقیافه
پزشكی - ازدواج خانم های زیبا با ...... که آن ازدواج ناجور و نابرابر ازدواج عالی باشد. لینك به: ازدواج خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ... ازدواج خانم های زیبا با مردهای بدقیافهازدواج خانم های زیبا با مردهای بدقیافه, <-BlogAbout->, برای مشاهده کل مطالب به قسمت عناوین مطالب ... دلایل ازدواج خانم های زیبا با مردهای ...دلایل ازدواج خانم های زیبا با مردهای بدقیافه از آنجا که خانم ها دنبال مردی برای چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ...چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ...چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ آیا می توان قاعدگی را به تاخیر انداخت ؟ مشکلات ازدواج - ◄ چرا خانم های زیبا ...مشکلات ازدواج - ◄ چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ - چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ...پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده،ازدواج،مسائل جنسی و روابط زناشوئی،مشاوره،بررسی مسائل ... چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ...چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ از آنجا که خانم ها دنبال مردی برای زندگی ... چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ...»7 درد دل شوهرانه » نکاتی‌که پس از ازدواج، زنان باید رعایت کنند » زندگی هایی که شور می شود مطالب علمی و آموزنده - چرا خانم های ...كلمات كلیدی : چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ ، خانم های زیبا ، مردهای ... چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ...از آنجا که خانم ها دنبال مردی ... چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ دانستنیهای جنسی،دلیل ازدواج زنان ...چرا زنان زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟از آنجا که خانم ها دنبال مردی برای زندگی ... چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ...بحث در مورد این بود که : چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ خب در مورد این ... زن /مرد/عشق.تنفر.جوانی.تفاوتها.طلاق ...چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند دانستنهای زناشویی - پیامک عاشقانه ...چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ... چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ...صفحه اصلی » پزشکی و سلامت » روانشناسي » چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ زنان زیبا و مردان زشت - اجتماعی - mahsa ...: چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ (مقاله علمی) از آنجا که خانم ها دنبال ... چرا زنان با مردان بد قیافه و مردان با ...... همیشه سوال بوده که چرا خانم هـای زیـبا با مردهای بدقیافه ... آگهی ازدواج(۱) آرزویم این است(۱) غم ... زیباترین مدل شیشه های عطر برای خانم ...چرا خانم های زیبا با مردهای بدقیافه ازدواج می کنند؟ بزرگترین سایت طنز و سرگرمی max690 - چرا ...بزرگترین سایت طنز و سرگرمی max690 - چرا خانم های زیبا با مردهای بد قیافه ازدواج میکنند؟ - کلیپ ...
139102 بازدید : 310 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
چه میزان رابطه زناشویی طبیعی است؟
mediranian.mihanblog.com چه میزان رابطه زناشویی طبیعی است ...مباحث تخصصی سلامت جنسی > روانشناسی روابط جنسی ... بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و ... چه میزان رابطه زناشویی طبیعی است؟بد نیست که بدانید به عقیده کارشناسان یک پنجم زوج ها ازدواج هایی بدون رابطه زناشویی دارند چه میزان رابطه جنسی و زناشویی طبیعی ...چه میزان رابطه جنسی و زناشویی طبیعی است؟ ... که واقعاً چه میزان رابطه زناشویی طبیعی به ... چه میزان رابطه زناشویی طبیعی است ...مشاوره زناشویی و ازدواج ... بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد ... چه میزان رابطه زناشویی طبیعی است ...پارسی پاتوق – پورتال سرگرمی ، جوانان ، سلامت ، خانواده ، فرهنگی و خبر چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟... چه میزان رابطه جنسی طبیعی به ... چه تاثیری بر روابط زناشویی ... چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟ چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟... بیماری زنانه ای که بر رابطه زناشویی اثر ... چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟ اخیراً زیاد با همسرتان ... تمایل به رابطه جنسی تا چه میزان ...... سنجش میزان موفقیت رابطه زناشویی » ... از یک عمر زندگی! » تمایل به رابطه جنسی تا چه میزان طبیعی است؟ چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟ ... واقعاً چه میزان رابطه جنسی طبیعی ... در رابطه زناشویی ... رابطه زناشویی طبیعی - اخبار امروز ...... است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم به این موضوع بپردازیم که واقعاً چه میزان رابطه زناشویی طبیعی به ... چهل گیس » چه میزان رابطه جنسی طبیعی ...چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟ نوشته شده توسط سایت چهل گیس ... مسائل مربوط به روابط جنسي و زناشویی ... مطالعات جنسیمطالعات جنسی - چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟ ... 10 بـاور غلـط درباره رابـطه زنـاشـویـی تقویت جنسی - چه میزان رابطه جنسی بين ...چه میزان رابطه جنسی بين زن ومرد طبیعی است؟ آموزش جنسی زناشویی همدمان - رابطه جنسیچه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟ (بازدید:1034) ... به نظرتان رابطه‌ جنسی بخشی از زندگی زناشویی است ... 10 باور غلط درباره روابط زناشویی ...... طبیعی بودن همسران است. طی یک رابطه زناشویی ... چه ... است و میزان رضایتمندی آنها را از رابطه زناشویی ... پرسش و پاسخ های متداول زناشوییچه میزان رابطه جنسی و زناشویی طبیعی است؟ ادامه ... چگونه می‌توان شروعی دوباره داشت؟ ۱۰ بـاور غلـط درباره رابـطه ...... چه مقدار رابطه زناشویی در یک زمان معین نشانه طبیعی بودن همسران است. ... است و میزان رضایتمندی آنها را از رابطه زناشویی ... روان شناسی - چه میزان رابطه جنسی ...دوست دارید چه مطلبی بذارم زناشویی وخانواده ... چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟ اشتباه مهلک آقایون ... چه میزان رابطه جننسی بين زن ومرد ...چه میزان رابطه جننسی بين زن ومرد طبیعی است؟ ... چه میزان رابطه جنسی طبیعی به ... زناشویی ...
139102 بازدید : 178 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پسر می‌خواهید یا دختر؟
پسر می‌خواهید یا دختر؟ « گلابیااین اولین سوالی است که می‌توانم قبل از خواندن این مقاله از شما بکنم، اگر که برای شما ... تعیین جنسیت جنین – پسر می خواهید یا ...RoozeShadi.com مجله آنلاین ایرانیان » تعیین جنسیت جنین – پسر می خواهید یا دختر؟ پسر می خواهید یا دختر؟ - سایت موسسه ...پسر می خواهید یا دختر؟ تاثیر غذاها در تعیین جنسیت جنین سامانه اطلاع رسانی شبکه پزشکی کشور ...دختر می خواهید یا پسر ؟ ایسنا : نوع تغذیه در بانوان تا 80% در تعیین جنسیت جنین تاثیر دارد . بونسای بلاگ : پایگاه زیست شناسی ...بونسای بلاگ : پایگاه زیست شناسی - خلاصه ی کتاب پسر می خواهید یا دختر - ترجمه دکتر عبدالخلیق ... mediranian.mihanblog.com پیامک دات کام - پسر می خواهید یا دختر؟پیامک دات کام - پیامک ، پیامک دات کام ، دوستیابی ، پیامک خفن ، پیامک خنده دار ، ارسال پیامک ... دختر می‌خواهید یا پسر؟ فقط یک راه ...تعیین جنسیت-جدول تعیین جنسیت-تعیین جنسیت جنین نوزاد فرزند بچه کودک-پخش فیلم کلیپ جنسیت جنین ... وب سایت اختصاصی حمیدرضا طغیانی ...پسر می‌خواهید یا دختر؟ این اولین سوالی است که می‌توانم قبل از خواندن این مقاله از شما بکنم ... دختر می‌خواهید یا پسر؟سلامت سایت دختر می‌خواهید یا پسر؟ ... دختر می‌خواهید یا پسر؟ منبع: http://www.tebyan.net پسر می خواهید یا دختر؟ - سلام کوچولوهاتعیین جنسیت فرزند با رژیم غذایی در بیشتر خانواده هایی که تازه تشکیل زندگی داده اند بین زن و ... پسر می خواهید یا دختر؟ - سیمرغ | جامع ...تحقیقات انجام شده در اروپا نشان داده است که تغذیه نیز تا حدودی در تعیین جنسیت نقش دارد. .:: تعیین جنسیت جنین! پسر می خواهید یا ...تعیین جنسیت جنین! پسر می خواهید یا دختر؟ ::. :: تاثیر غذاها در تعیین جنسیت جنین تحقیقات انجام ... پسر می خواهید یا دختر؟ تاثیر غذاها ...پسر می خواهید یا دختر؟ تاثیر غذاها در تعیین جنسیت جنین شنبه 11 آوریل 2009 - 22 فروردین 1388 نوزاد پسر می خواهید یا دخترپزشكان هلندی ادعا كرده‌اند مادرانی كه تمایل دارند صاحب فرزند دختر شوند، پسر می خواهید یا دختر - آفتاب | Aftabموضوع : بهداشت بارداری | ۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ ◊ دفعات نمایش : ۶۴۱ Thursday, Apr 23, 2009 پسر می خواهید یا دختر؟ - تکناز ،دیدنی ...تکناز ,دیدنی ها, کامپیوتر, خبری ,پزشکی ,مذهبی , عکس , مطالب جالب و خواندنی ,آموزشی پسر می خواهید یا دختر؟ - سایت موسسه ...اگر در ابتدا و انتهای عبارت جستجو علامت (") ( یا quotation) بگذارید، مطالبی که در متن آنها ... فرزند پسر می خواهید یا دختر ؟چگونه پسردار يا دختردار شويم؟ يک متخصص زنان و فلوشيپ نازايي با بيان اينکه «ساده ترين معرفي کتاب :: پسر می خواهید یا دختر ؟پسر می خواهید یا دختر ؟ - فروشگاه اینترنتی کتاب صبا (Saba Bookshop): درخواست کتاب ، خريد و فروش کتاب ...
139102 بازدید : 131 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ده ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر
پزشكی - ده ژست آسان برای خوشحال نمودن ...ده ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر. زنها به همه چیز توجه دارند ... گروه جرقه: ..*..*.. JaRaGhe ..*..*.. 10 Zheste Asan ...ده ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر . زنها به همه چیز توجه دارند ... عکس علی صادقی (همسر خاله شادونه) با ...ده ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر 10 ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر10 ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر . زنها به همه چیز توجه دارند - منظـورم همه چیز هـسـت. ۱۰ ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر ...۱۰ ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر. زنها به همه چیز توجه دارند ... عشق بازی در آسمان10 ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر زنها به همه چیز توجه دارند - منظـورم همه چیز هـسـت. چشم های زیبای آهو - ۱۰ ژست آسان براي ...۱۰ ژست آسان براي خوشحال نمودن همسر ... ده نشان حاملگی انزال ... بوی مناسب برای دستگاه ... 10 ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر ...زنها به همه چیز توجه دارند - منظـورم همه چیز هـسـت. آنها استاد کشف چیزها بـهـمراه جـزئیاتشان ... Sexology10 ژست آسان براي خوشحال نمودن همسر نويسنده: كامران : برای پرسشها نويد رهايي از فرقه تروريستي رجويده ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر زنها به همه چیز توجه دارند - منظـورم همه چیز هـسـت. قانون توانگری10 ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر ... و خـوشحال نمودن همسر خود را ... ده روش برای معذرت ... قانون توانگری10 ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر - یکشنبه بیست و ششم مهر 1388 ده روش برای معذرت خواهی - شنبه بیست و ... شما و قرص وارفارين - شاهرخ ایمانی ...ده ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر: نظامیان زن در معرض تجاوز+عکس: احمدي نژاد در جمع اعضای کاروان ... 10 ژست آسان براي خوشحال نمودن خانم ها10 ژست آسان براي خوشحال نمودن ... و خوشحال نمودن همسر ... آسان براي خوشحال نمودن خانم ها نکات مهم برای ... آداب همسرداری [بایگانی] - وبسايت گل ...ده ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر ; ده‌گام برای تراز خانواده; دفاع یا قهر؟ عشق پدیده‌ای هنوز ... پزشكی - زنان باید به ارگاسم رسیدن را ...رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان ... ده ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر پاتوق10 ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر زنها به همه چیز توجه دارند - منظـورم همه چیز هـسـت. عمل تصویری دخولدهژست آسان برای خوشحال نمودن همسر; دهگام برای تراز خانواده; دفاع یا قهر؟ …10 بازی ذهنی خانمها ... شاهرخ ایمانی کارشناس ارشد فیزیوتراپیده ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر: نظامیان زن در معرض تجاوز+عکس: احمدي نژاد در جمع اعضای کاروان ... دانلود کتاب همـســـران... ۱۰ خطای مسلم آقایون در روابط • ۱۰ راز درباره مردان • ۱۰ ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر • ۱۰ ...
139102 بازدید : 131 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند
پزشكی - زنان باید به ارگاسم رسیدن را ...... پزشک در بیشتر مواقع می تواند مشکل را برطرف کند. لینك به: زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند ... زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند ... و عامل رسیدن به ارگاسم است. زنان باید یاد بگیرند ... زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...زنان باید یاد بگیرند که تمام عضلات آنها ساق پا ؛شکم، باسن و... دررسیدن به ارگاسم درگیر می ... زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند دوشنبه 25 اکتبر 2010 - 3 آبان 1389 رسیدن بـه اوج لـذت در ... زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...... یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی,زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند ... آموزش زناشویی - زنان باید به ارگاسم ...آموزش زناشویی - زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند - فرهنگ سازی آموزش صحیح زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...عکس زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی ... زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...PersianPersia.com , سلامت جنسی در خانواده->زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند , زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...مباحث تخصصی سلامت جنسی > سلامت جنسی زنان ... زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند رسیدن بـه ... زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند . حدود ۱۰ درصد از زنان به ارگاسم نمی رسند یا ارگاسم آنان ... زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...... اندام کودکان نوجوانان نوزادان خانواده دهان دندان,زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند,زنان زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...صفحه اصلی » مسائل جنسی و زناشویی » جوانان و مسائل جنسي » زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند. حدود ۱۰ درصد از زنان به ارگاسم نمی رسند یا ارگاسم ... راه رسیدن به ارگاسم در زنانعکس زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند . رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی ... راه رسیدن به ارگاسم در زنانزنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند ... مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است. زنان باید یاد بگیرند ... آموزش روابط زناشويي, آموزش روابط ...زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند ... مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است. زنان باید یاد بگیرند ... زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد ...فروش ويژه انواع لارجرباكس ... زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند مردها باید بکوشند تا زنان به ارگاسم ...... تا زنان به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند  ... و عامل رسیدن . به ارگاسم است. زنان باید یاد بگیرند که ... زن و شوهرزنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند
139102 بازدید : 122 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او
اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ ...در جلسه دیروز بنیاد باران چه گذشت؟ الف عکس/ اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ ...اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او الف - عکس/ اهانت به خاتمی با انتشار ...عکس/ اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ ...اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او; فردا نیوز خشم ضد انقلاب از رای خاتمی / عکس اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ ...صفحه اصلی > اخبار کشور > اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او منتشر شده در تاریخ ... خبر - اهانت به خاتمی با انتشار تصویر ...مطالب اخیر »اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او »لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر ... اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ ...انجمن; موارد دیگر; متفرقه و بحث آزاد; اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او + (عکس) خبرمطالب اخیر »اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او »لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر ... سنگ قبر سید محمد خاتمی - سایت خبری ...اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او +عکس به نام خداوند صلح - اولين وبلاگ رسمي ...عکس/ اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او تماشاگران گيتي پسند محروم شدند کارتون از شبکه ... جهان نيوز - اهانت به خاتمی باانتشار ...اهانت به خاتمی باانتشار تصویر سنگ قبر او ... اگر این سنگ قبر سید محمد خاتمی ای که با ... شهیدی فر ( مجری پارک ملت ) و قالیباف ...... تصاویر از سیمین دانشور بانوی ادبیات داستانی ایران » اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او تصویر: اشک های آیت الله صانعی در سوگ ...اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او; رییس ستاد موسوی که نماینده شد، که بود؟ + عکس تماس تلفنی خاتمی با علی دایی... جمهوری سیدمحمدخاتمی از او به ... اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر سایت خبری برازجان نیوز - اخبار استان ...... ی یک بازیگر زن از فساد در سینما؛ آن تهیه کننده گفت... » اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او ... 3 گزینه ریاست مجلس نهم از نگاه احمد ...مطالب بیشتر در این مجموعه : « اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او +عکس در جلسه دیروز بنیاد ... اهانت به خاتمی با انتشار اين تصویر ...اهانت به خاتمی با انتشار این تصویر ... به اپوزیسیون در اقدامی توهین آمیز ، عکس سنگ قبر خیالی ... کراکس2.سرگرمی و تفریحعکس دیدنی از دو کمدین مشهور جهان ( لورل و هاردی ) اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او+عكس Mahdism - The World Without Zionismعکس: اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او . اولين اظهارات رسمي خاتمي پس از راي دادن پایگاه اطلاع رسانی انتخابات مجلس 90... نژاد در مجمع تشخیص ·عکس سیدمحمدخاتمی آزارم می دهد! ·اهانت به خاتمی با انتشار تصویر سنگ قبر او
139102 بازدید : 2415 یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و فیلم
خبر - لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و ...لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و فیلم برهنه شدن زنان و دختران فمینیست ...دانلود فیبم و عکس های لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین +18 ... ابوغریب - اجبار دختران به لخت كردن و ...لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و فیلم ; هوس بازی پسر ... خبر - ازدواج نازنین افشین جم با وزیر ...... تصویر سنگ قبر او »لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و فیلم پرواز - عکس لخت لختی ۴ مرغ در وان حمام ...لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و فیلم ; هوس بازی پسر ... ع ك س - دخترلخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و فیلم ; هوس بازی پسر ... نیوزما - مطالب ابر دختر ایرانی لختلخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و فیلم ; هوس بازی پسر ... عكس - مطالب هفته اول شهریور 1390لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و فیلم ; هوس بازی پسر ... دنباله • دختر وبلاگ‌نویسی که برای ...... دوربین‌اش لخت شد و عکس ... زن انقلابی) تصاویری عریان از خود در کنار چند ... شدن ذهنیت و تفکر ایرانی ... ابوغریب - تروریست كیست: لخت و عریان ...... عکس های لخت و عریان دختر ... برهنه ; برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و ... ده جوک عکس بازی تفریح شادی سرگرمی ...برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و فیلم ... فرانسه: عکس لخت و عریان ... وبلاگ تفریحی و خبری آواكس نیوز - فیلم ...فیلم/برهنه شدن چند زن فمینیست ایرانی مقابل دوربین ... عکس های خود را در اینترنت و شبکه ... عریان از ... پای لخت دختران ایرانی - AzBuL.NET | Snabb ...... او »لخت و عریان و برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی ... ... دوربین مخفی و عکس دختر ایرانی زیبا چند ایرانی عکس‌های برهنه خود را در ...چند ایرانی عکس‌های برهنه خود را ... دادن که لخت شدن بده و اگه زن ... اینگونه عریان در مقابل دوربین ... پزشكی - آیا امکان ترمیم، شبیه سازی ...... عکس های لخت و عریان دختر ... برهنه ; برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و ... منتشر شدن عکس برهنه گلشیفته فرهانی ...... برهنه در مقابل دوربین ... برهنه شدن این خانوم (مگه اصالت دختر و زن ایرانی ... و چند قلوهای ایرانی + عکس سینما - مطالب ابر فیلم لختی گلشیفته ...... عکس های لخت و عریان دختر ... برهنه ; برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و ... مشاهده لخت ترین تصاویر زنان سکسی ...Check عکس لخت زن: در, دختر, های, ایرانی ... لخت شدن چند زن فمینیست ایرانی/منگولیسیم و ... برهنه و ... نیوزما - مطالب ابر هتک حرمت بازیگران ...... عکس های لخت و عریان دختر ... برهنه ; برهنه شدن چند زن و دختر فمینیست ایرانی مقابل دوربین + عکس و ... باکرگی ممنوع: November 2011... دختر ایرانی،عکس،عریان،برهنه ... فمینیست،عریان،لخت ... مقابل سفارت عربستان در اکراین. برهنه شدن و ...

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 3,370
  • بازدید کلی : 61,191